Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #2 Skrevet 13. juni 2010 Jeg mente selvfølgelig sunn og god samtidig =)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #3 Skrevet 13. juni 2010 Det spørs hva slags sunn du tenker på? Lite fett, lite sukker eller lite karbohydrater? Popcorn er vel blandt det sunneste dersom man tenker sukker og fett, mens baconcrisp er det sunneste dersom man tenker karbohydrater.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #4 Skrevet 13. juni 2010 druer,jordbær:) kesam med holiday dip, kan dippe ulike grønsaker,veldig godt:) peanøtter med skall, hjemmelaget smoothie:) veit ikke om man kan kalle dette snacks,men det er iallfall sundt og godt hehe
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #5 Skrevet 13. juni 2010 jeg tenkte mer som sunn sunnt, eller noe i den duren.. ? jeg vil gå ned i vekt på enn sunn måte. Så jeg tenkte vel på en sånn som man ikke legger på seg av, hehe
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #6 Skrevet 13. juni 2010 var akkurat sånn jeg tenkte på ja 16:15. Tusen takk Så det er ikke "falig" å spise dipp ?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #7 Skrevet 13. juni 2010 Naturell yoghurt med dipp og gulrot, kålrot osv...
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #9 Skrevet 13. juni 2010 nøtter er ikke sunt. Det er mye verre enn bamsemums. Det leste jeg i foreldre og barn.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #10 Skrevet 13. juni 2010 er mye mineraler og gode fettsyrer i nøtter. blir kalt naturens vitamin tabletter. friterte peanøtter er ikke sunt, men det finnes faktisk ganske mange flere slag. verre enn bamsemums? på hvilken måte? kalorimessig.. hvis en ikke stapper i seg så forferdelig mye annet dritt, så trenger man kalorier.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #11 Skrevet 13. juni 2010 Jeg baker eget brød med mye grovt bl.a. linfrø,solsikkekjerner,sesam,havregryn ol. Kjempe enkelt å lage og veldig god holdbarhet, Poenget mitt er at når jwg får lyst på noe , så spiser jeg en brødskive eller to med gulost og et glass vann . Stopper trangen og har faktisk gått ned i vekt selv om jeg har passert 6 mnd..Spiser ellers jordbær som snacks...
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #12 Skrevet 13. juni 2010 Vi bruker å poppe popkorn i popkornmaskin. Da kan du poppe helt uten fett. (Mikropop er jo fullt av usunnt transfett). Mager kesam er kjempegod som dip. Jeg har forresten "fettfobi" så det finnes ikke oljer eller smør/margarin i dette hjem. Vi lager kjempegod, sjokoladekake kanelboller, sveler osv uten egg og fett. Masse nam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå