lindynatt Skrevet 13. juni 2010 #2 Skrevet 13. juni 2010 Strekkmerker er genetisk/komemr av hromoner. Ingen krem i verden kan forebygge dem eller få dem til å forsvinne. God bodylotion som huden din tåler er nok det du trenger, spesial krem kan ikke holde eventuelle løfter om mindre/ingen strekkmerker osv
blebla Skrevet 13. juni 2010 #3 Skrevet 13. juni 2010 Jeg tror de fleste her inne fort vil si at det finnes ikke noen kremer som hjelper mot strekkmerker. MEN jeg personlig tror at det hvertfall kan hjelpe .... ja så kan de andre mene hva de vil. Jeg leste veldig mye om dette ved forige svangerskap og tenkte at det skader jo hvertfall ikke å prøve den kremen jeg hadde BARE lest positive tilbakemeldinger på. Jeg har anbefalt den til maange venninner og ingen har fått strekkmerker. Men det er jo ikke sikkert den virker på alle. Og det kan jo bare være tillfeldig at vi alle venninnene ikke hadde fått det uansett. Men jeg skal hvertfall ikke nøle med å smøre den på dette svangerskapet også. Jeg fikk ikke en eneste strekkmerke altså sist. Den heter Mama MIo tummy rub. Jeg tror jeg så den på den kule mage her om dagen. ellers kjøpte jeg min på nett sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå