Gå til innhold

samliv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er litt rådvill.. Jeg har vært sammen med kjæresten min i 8 år snart. Vi har ei datter på tre og et halvt! Har vært mange faktorer som har påvirket oss siden vi ble foreldre. Mye sykdom mm. Nå er alle friske, og vi kan leve livet! Men da kommer mannen min og forteller at han er usikker på ekteskapet vårt. Han har sagt endel sårende ting til meg, så jeg er ganske skadeskutt av utsagnene hannes. ''

Hverdagen vår er fin, ingenting som skulle tilsi at han er lei eller på vei ut. Men når vi snakker om det svarer han at dette er ting som ikke forandrer seg over natten... Mao hver gang jeg snakker om at ting er fint så svarer han med det. Virker som om han holder døra åpen på en måte.

Jeg blir lei meg, sint og veldig frustrert over usikkerheten han planter og nærer. Jeg vil ikke skilles... Hva tenker dere? trenger råd og tanker!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig veldig viktig å få tatt tak i det før det i verste fall går galt! Mener ikke å skremme deg, men det kan tenkes at han har "oppdaget" noen, og da er det veldig ofte lett å finne/lete etter ting som er galt med forholdet man er i. Snakker av erfaring:( Vi har fått samtale hjelp fra familievernkontor, og har det godt sammen nå. Holdt på å miste han! Ikke vent, ring fam.vern, de har ofte ventetid. God klem og masse lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...