Gå til innhold

Et "puppeforstørrende" innlegg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og da lurer jeg på følgende: Hvor forstørret du puppene dine? Hvor mye la du inn? Og hvor mye betalte du? (Betalte du hele summen med èn gang?)

Etter 3 graviditeter ser puppene ganske slitne ut... Har egentlig vært litt imot puppeforstørrelser, men må nok krype til korset nå og innrømme at dette ikke ser bra ut... Er ikke sånn at jeg vil pakke dem full så det tyter ut av ørene, men en god B-cup er nok for min del!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lenge siden du har vært gravid eller ammet da?

Mine pupper så ut som to vrengte bukselommer et år eller to etter endt amming, men sist høst og vinter så begynte de å fylle seg ut og ser faktisk helt ok ut nå. Vurderte også innlegg tidligere, men glad jeg ventet. Holder se seg slik de er i god stund så tror jeg at jeg slår fra meg tanken om innlegg helt.

Greit, det er ikke kulrunde "meloner", men helt kurrante pupper på ei dame over 30 som har 3 barn i hvertfall :-)

Fyller nå en c-cup etter å ha vært to tomme skinnfiller :-)

Skrevet

Hei.

Pia blir 14 mnd nå denne mnd. Amma kanskje ei uke (maks!), så jeg har vært ammefri like lenge.

Pupper har egentlig ikke vært noe stort tema hos meg, jeg tenker at sånn er de bare. Men nå...jeg vet sannelig ikke jeg, altså! Det frister!

Skrevet

Skjønner, anbefaler at du tar kontakt med en klinikk for vurdering, det koster omtrent 30 000 kr, noen tar forbrukslån hvis de ikke har sparepenger, men da må man ta høyde for at det blir mye renter å betale på hvis man ikke kan betale ut lånet kjapt i hvertfall :-)

Hvis du skal gjennomføre det så hør på kirurgen hva h*n anbefaler deg i forhold til størrelse på innlegg, og det hender man må både ha løft i tillegg, da blir det dyrere.

De jeg kjenner som har lagt inn så har to fjernet innleggene etter få år pga kapseldannelse.

Skrevet

Ellen F, dette var ikke så dumt, faktisk noe jeg kan vurdere selv. Silikon er uaktuelt siden jeg ikke vil risikere å legge meg under kniven eller få arr, men genialt å kunne fylle litt opp.

Skrevet

Sjekka priser, og fy fader for en blodpris!! Koster jo like mye som å legge inn jo...og for noe som varer et års tid. Hadde det kosta 4-5 tusen så greit, men startpris på 23 500kr på Avea klinikken???

Skrevet

Det kan jo være det er billigere på Klinikk Arendal? De aventerer ofte med 20% på ulike behandlinger,gratis konsultasjon ol. Det er ikke mange år siden de startet opp,og Arendal er jo en liten by,så det jo mulig de har "tilbud".

Men som sagt,jeg har ikke vært der og sjekka pris ol enda.

Gidder ikke sjekke pris på fine pupper mens jeg er feit:-O så jeg satser på "puppekonto" mens jeg skal ned i vekt. Er fortsatt ikke helt i form etter sv.skap enda (3 mnd siden fødsel) og er derfor ikke kommet helt igang.

Men neste sommer sprader jeg antagelig rundt på stranda 30kg lettere med struttepupper:D

Skrevet

Neppe, prisene i Norge ligger mellom 20 og 40 000 for denne behandlingen, alt for dyrt mener jeg siden det er så kortvarig.

Men får håpe de setter ned prisene etterhvert....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...