Gå til innhold

Nye babyklær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere handler inn nye babyklær, vasker dere dem før de brukes av babyen? Jeg vasker jo ikke alle mine nye klær som jeg kjøper meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal vel egentlig det, men ikke alltid jeg gjør det nå lenger. Jeg vasket alle de første klærne, men må innrømme at jeg ble sløvere etter babyen ble 3mnd...

Skrevet

Kommer helt an på hva slags klær det er. Er det noe som skal helt inntil huden vasker jeg, ellers varierer det litt. Noen nye klær lukter bare kjemisk og ekkelt og da vasker jeg uansett.

Skrevet

Vasker alt først. Det er jo litt forskjell på en voksens hud og en babys. Men det er vel særlig de klærne med mye farger etc. som virkelig bør vaskes før bruk.

Det anbefales i allefall, men ingen arresterer deg om du ikke gjør det ;-)

Skrevet

Ja jeg skjønner jo at det er litt forskjell på min og babyens hud...:) Da setter jeg i gang med en vaskerunde her snart. Gleder meg til å legge klær i kommoder og skuffer snart. Takk for gode tilbakemeldinger:)

Skrevet

Jeg tenker på alle folk som ikke vasker seg etter dobesøk og deretter går og fingrer på klærne.... YACK !! hehehe

I tillegg til at klærne kan ha kjemikalier, overskytende farge og være fulle i støv... Vasker ALT !!

Skrevet

Dersom du venter baby, er det jo litt av kosen å vaske de, henge de opp ute (blir så god lukt av de), kanskje stryke en del av de og ha de fint i kommoden :-)

Dette har jeg gjort for litt siden, var så koselig å se på klærne og lukte på de når jeg skulle ta de inn fra snora, stryke og brette sammen de bittesmå bodyene <3

Blir vel bare denne ene gangen man kan forvente stryking da, men ;-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...