pcoskona,gutt10?12 Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 startet med rier i 6tiden i går ettermiddag,reiste inn til sykehuset kl 11 å var fortsatt bare 3cm(nedtur) men jordmor sa hun kunne prøve å strekke litt,å det mitt under en rie,poff sa det så fosset vannet ut. å det var missfarget:( så da bar det inn på fødestue,å spiral ble satt på hode hans. rien tok seg ganske kraftig opp med en gang vannet var gått. å etter en time var det 6cm,15min etterpå var vi oppe i 9 =O æoch... kjente veldig trykketrang å fikk begynne med det.. halvtime med pressrier så var han ute:) fikk bare noen små innvendige rifter.. å klarte meg på lystgass å fentanyl tror jeg det heter.. lystgassen funket aller best! så på termindatoen kl 01.53 kom vår nydelige sønn på 3780gr,51cm å 37 i hode.. helt perfekt <3 lykke til dere andre<3
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 13. juni 2010 #2 Skrevet 13. juni 2010 Gratulerer så masse og tusen takk for lykkeønskningen. Kos dere masse. Stor klem.
Nicoline3 Skrevet 13. juni 2010 #3 Skrevet 13. juni 2010 Åååå så deilig å være ferdig, og supert at han kom til termin. Kos dere masse med lille prinsen,vi andre følger etter smått om senn.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 13. juni 2010 #7 Skrevet 13. juni 2010 Gratulerer så mye med den lille!!
Lala12 Skrevet 13. juni 2010 #8 Skrevet 13. juni 2010 Gratulerer med gutten! Høres ut som en veldig grei og fin fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå