Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå burde jeg ligget og sovet, siden jeg har sittet ved min gamle, syke svigermors seng i to netter, og nok bør belage meg på minst en, kanskje flere netter til.

Men, dessverre, må jeg si, så kikka jeg innom her i dag, og her er det enkelte holdninger som faktisk gjør meg så sint, så ulykkelig, så vondt og så trist at nå vet jeg ikke om jeg klarer å finne ro.

Jeg er så sjokkert over noens holdninger at jeg faktisk ikke har ord for det! Ikke nok med at de flagger en holdning, men de bryter tydeligvis gladelig loven for å oppnå det de selv ønsker - uten hensyn til verken lovbruddet eller de som opplever ydmykelsen det er å bli holdt utenfor "det gode selskap" og som til og med blir avkrevd en forklaring på hvorfor de ikke bidrar til dette "gode selskapet".

Fy f... Håper dere sover godt om natta...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanskelig å forestille seg at noen klarer å tenke sånn, i hvert fall etter at de selv er blitt foreldre. Får vondt på barnas vegne og også disse menneskene som formodentlig skal bli utsatt for en avklaring på hvorfor de ikke stiller opp. Er folk helt kokte i hodet?

Håper du finner hvile, det høres ut som du har behov for det. Kanskje du kan finne trøst i at andre våger og tenke litt utenfor sin egen boble. Og strekke ut en hånd istedenfor å hugge den av.

Skrevet

Denne va'kke til deg, "Jeg VIL!" Slapp av ;-)) Mobilbruk uroer ikke min søvn... ;-)

Skrevet

Heldigvis ikke alle som har denne holdningen, men desverre er det alt for mange.

Stiller gjerne opp selv, men forstår godt de som ikke har anledning, har selv had mine egne problemer å stri med. Og uansett så skal klasseturer være gratis. Har noe av samme opplegget i sønnens klasse, men vi var ikke flyttet hit da de starta med klassekasse den gang, så mine synspunkter kom jo ikke med. Har heller ingen problemer selv med å stille opp i dugnader og på diverse opplegg i skolens regi, men hvis de ekskluderer en eller annen unge i klassen til sønnen min pga manglende foreldre betaling eller dugnadsdeltagelse så lover jeg at jeg skal lage rabalder i hvertfall.

Skrevet

Skjønte nesten det, ellers har du stoooore problemer. :)

Men jeg skjønte ikke hva du snakka om. Har funnet inlegget nå, og enig i at enkelte burde tenke seg litt mer om før de åpner kjeften sin.

Skrevet

Det med å tolke loven i hytt og pine, er jo en kjent sak - se bare på diskusjonen rundt surrogatmødre.

Jeg er helt enig i at det er forkastelig å ekskludere barn uansett hva det gjelder.

Men jammen meg er det en del foreldre som skulle vært "tatt fatt litt" også! Jeg snakker selvfølgelig ikke om dem som det "er et eller annet med", men de som rett og slett ikke gidder å følge opp barna.

Og tro meg - dem finnes det MANGE av!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...