Gå til innhold

Dere som ikke spiser karbohydrater...


Anbefalte innlegg

Skrevet

hører så mye fint om at folk går ned i vekt av dette. Noen her med erfaringer? Jeg trenger å gå ned i vekt, har tidligere gått på Grete Roede - dette var vellykket, men har gått opp igjen (hvilken overraskelse, he he).... Men er ikke motivert nok for GR...

Kan dere også fortelle meg hva dere spiser/ ikke spiser? Gi meg noen enkle retter, frokost/ lunsj tips...

Har en hektisk hverdag i jobben min og er mye ute hos kunder til forskjellige tider, så det kan ikke være kompliserte greier altså ;)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og gubben gikk på en lavkarbo diett på 2 mnd i fjor vår og gikk ned 7 kg på den tiden (gunnen gikk ned 10kg)

 

Nå skulle jeg ønske jeg klarte 10 kg til, men er ikke motivert for maten rett og slett! Kunne spist ren biff nesten hver dag, men det er litt kjedelig det også =)

 

Det vi spiste mye av i fjor var: Kyllingsalat med egg, Eggerøre, omelett, biffsnadder (med både biff og svinestrimler)

Biff med bare grønt tilbehør, hjemmelaget lavkarbokjeks, knekkebrød, kjøttdeig med saus og litt grønnsaker.

Men stort sett alt dette er vi litt "lei" nå...=( Vi varierte nok ikke bra nok, vil jeg tro =))

Skrevet

Ta deg ein tur innom lavkarbo.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...