Gå til innhold

Selvbruning - hjeeeeelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd Shadowtans for første gang, den sprayen som har fått så mye skryt. Fargen er fin, men helsike som den sitter på hendene! Og der er det tredobbelt så mye farge som på resten av kroppen! Herreguuuud....

Er det noen som har et kjempegodt råd for få det bort?? Jeg har skrubbekrem som er beregnet på fjerning av overflødig selvbruningsfarge, men denne har bare såvidt hjulpet. Jeg har til og med vært så desperat at jeg fuktet hendene noen sekunder med neglelakkfjerner (I know!!), uten at det hjalp. Fytterakkern.... Er det noe som i det hele tatt kan funke nå?? Skal liksom på jobb imorgen og kan IKKE se sånn ut.

Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Vel, tar en liten latter til jeg får et reddende svar fra en BIM-engel. HAHAHA.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Press saften av en sitron, og bruk en skrubbesvamp!! : )

Skrevet

bruk hansker neste gang ;) så får vi andre lære av dine feil :) Men du kan anbefale den sprayen (bortsett fra på hendene) ?

Fargen slites vel forhåpentlig fort av på hendene... Prøv å skrubbe litt med en blanding sukker og olivenolje, eller salt og olivenolje, har ikke peiling på om det virker men om den er oljebasert liksom så kan det hjelpe.

Skrevet

ka prøve å skrubbe med etterbarberingsvann, for det hjelper mot hårfarg på hendene=0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...