Gå til innhold

Jøss....baby i februar


ManicM

Anbefalte innlegg

Der var vi gravid gitt, og det tre måneder før vi skulle begynne å prøve. Skulle begynne å ta datoene på dager mellom menstruasjon i mai. Rakk bare å skrive ned 9. mai for den kom jo aldri igjen...

 

Tok to tester når jeg var på jobb i går og begge var positive. Måtte til og med ringe å sjekke med ei venninne som har to fra før om jeg leste av riktig. Det gjorde jeg. Fortalte det til samboeren i går også og han ble veldig glad. Selv om jeg tror de ikke klarer å ta det inn med en gang.

 

Kan heller ikke si noe på jobb da jeg bare er i vikariat og har prøvetid ut juli. Fra 1. juli skal jeg skrive under på 1 års vikariat og akkurat den dagen er jeg også gått over 12 uker. Håper bare jeg klarer å skjule det til da.

 

Nå synes jeg bare tiden går kjempesakte. Jeg kan bekymre meg mye og er jo da selvsagt livredd for at noe skal gå galt... Gleder meg så utrolig til å øke familien. Da blir vi 3 +hund :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke for å være pirkete,men er vel 1 august du har gått over 12 uke? :) eller er det jeg som regner helt feil nå? :))

Gratulerer i alle fall :))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...