Gå til innhold

Dere som fikk barn som veldig ung..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var 19 og barnefar var 22.

Det ble slutt 3 uker etter fødsel for han fant seg en annen dame. Han var også utro med henne mens jeg gikk gravid. Noe dumme naive meg ikke visste.

De to er forresten sammen den dag idag 6 år etterpå og de har et barn sammen som er 2 år yngre enn mitt. Så da var jeg vel tydeligvis verdt å kaste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste som skriver her var jo ikke unge i det hele tatt!!

Skrevet

V var 17 begge to,er fortsatt sammen.Har fått to barn til,har vært sammen siden vi var 16 i 11 år nå ;)

Skrevet

- Jeg var 17 år, 7 måneder og 3 dager (veldig presist her ja, hehe) da jeg ble mor for første gang. Bf fylte 23 noen få måneder etter. Vi hadde kun vært sammen i 3 måneder da jeg ble gravid (!)

- Vi er nå sammen på 6 året og har to barn sammen + et englebarn. Er i ferdig med å kjøpe bolig sammen, skal forlove oss og utvide familien etterhvert :)

Skrevet

Med første var jeg 20 år og barnefar 21. Vi var aldri sammen. Traff nåværende samboer da første barnet var nyfødt, og er altså fortsatt sammen.

Skrevet

Fikk min første da jeg var 19 (18 da jeg ble på vei), faren var 20.

Vi er gift på det 6 året og har vært sammen i totalt 11 år. Er nå 27 år og venter vårt tredje barn:)

Skrevet

Jeg var 19 (nesten 20) og han var 23 år.

Vi er fortsatt sammen, har giftet oss og venter nå tredjemann sammen. Nå er jeg 27 år =)

Skrevet

Jeg var 19, han var 24 da vi fikk vår første, fikk vår andre da jeg var 22, men nå skranter det veldig. Så etter 5 år er det dessverre mulig at vi har vokst fra hverandre:( Gjentår å se men føler at vi kun er sammen pga barna, rimelig sikker på at vi ikke hadde vært sammen uten dem

Skrevet

var 20 år og far var 24.

nei det bel slutt da barnet var 4 mnd. det var pga av at han ga faen i oss og levde sitt liv. han var nåkk ikke klar for å bli far. han tar forsatt ikke ansvar for ungen sin.

Skrevet

Jeg ser ikke på meg som "veldig ung" da, men.

Var 17, barnefar var 18.

Ble sammen da jeg var 15 og han 16 - og har nå vært sammen i 5 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...