Gå til innhold

Hvitevarer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal flytte og trenger alt av hvitevarer bortsett fra ventilator.

Dvs vi trenger komfyr, oppvaskmaskin, vaskemaskin, kjøleskap og eventuelt tørketrommel.

Hvor anbefaler dere å kjøpe dette?

Er det noen som har fått en grei pakkepris ved kjøp av alt på samme butikk? Eventuelt fått transport med i prisen? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville vel kjøpt på Elkjøp personlig, gode priser, og man kan få litt rabatter.

Skrevet

Jeh handler alt av hvitevarer hos en liten lokal forhandler. Kanskje det koster litt mer, men du verden for en forskjell på servicen i forhold til feks. Elkjøp.

Hvis dere skal kjøpe alt på et sted bør dere få en del rabatt. Dra eller ring rundt og forhør dere.

Skrevet

Jeg ville gått rundt og forhørt meg i mange butikker før jeg bestemte meg. Greit å høre litt hva flere mener om hva vi burde ha osv.

Kjøpte tørketrommel her omdagen og da ble det expert, en butikk jeg ikke pleier å handle hos. Jeg viste hvem jeg ville ha, og elkjøp var tom på lager her så jeg ringte og hørte med expert. Møtte en kjempe hyggelig mann, de hadde heller ikke den jeg ville ha på lager men han overtalte meg til en annen. Og jeg angrer ikke på at jeg ble overtalt, for denne har det jeg ville ha pluss at den var enda bedre enn den jeg ville ha.

Har litt dårlig erfaring med elkjøp, måtte krangle i flere mnd om en kaffemaskin som ikke virket som den skulle. Hadde jeg kjøpt den på Lefdal så hadde den blitt byttet med ny ganske kjapt, så Lefdal hadde jeg kanskje handlet slike ting på. Jobber ved siden av Lefdal nå, og snakker ofte med sjefene der så det kan nok hende det har en innvirkning på mitt valg der. Men det virker som de er litt flinkere når ting ikke virker som det skal iforhold til Elkjøp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...