Gå til innhold

Fortidlig sædavgang. Noen som har peiling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde sex med min nye type i går, og det tok ikke lang til før det gikk for han. Toppen 10 sekunder. Jeg vet at menn kan trene seg opp til å holde ut lengre, men er det noen som ikke kan trene seg opp? Jeg vet ikke hvor lengesiden det er siden han hadde sex sist, men jeg tror det er en stund siden. Kan det hende det var derfor det gikk så fort, har det noe å si? Han er 28 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med mannen !!

Skrevet

Ja, jeg skla jo det, men er litt redd for at han skal ta seg nær av det. Selv om det ikke er slik ment i det hele tatt. Er jo litt redd det er et ømt punkt..

Skrevet

Ville nok hatt sex med han et par ganger til før jeg tok det opp.. Hvis det er lenge siden sist, og han på toppen av det hele er kjempetent på deg fordi han er forelsket og alt er så nytt kan det jo gå litt fort.

Kommer han like fort de neste par gangene går det ann å snakke om det, eller dere kan fortsette litt. Hadde en gang en partner som (nesten) alltid hadde to orgasmer når vi hadde sex. Det gikk for han nesten med en gang, men vi fortsatte, gjerne med at han kjælte litt med/for meg og vips var han klar for en runde til som varte lengre..

Men du har helt rett, det er noen som har vanskelig for å trene opp evnen til å "holde igjen", men det kan dere jo snakke om litt etterhvert?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...