Gå til innhold

God morgen morgenfugler:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har unger som ikke sover ekstra lenge i helgene?! Her var vi oppe6.30. Lurer på når de skal forstå at det er godt å sove leeeenge, kanskje ikke før tennårene, og da blir vi vel frustrert av det også;)

Jaja, lykke til med dagens innsatts:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligemåde!

 

Her var den 06.23, men nå har hun jaggu sovna igjen.. Greier ikke å være våken så lenge av gangen denne syvsovern her. Tror hun har sovet i 45 min nå. Liten vits i stå opp så tidlig sier jeg bare, så her sitter nå jeg..

 

Ikke mange timene til vi skal på bursdag til fetter´n. Det blir hyggelig det!

 

 

Skrevet

Her har snuppa vært våken siden 5.30 og jeg føler meg overkjørt av en trailer eller noe i den duren :( Skulle ønske jeg hadde energien hennes til tider ...

Skrevet

Hei hei, jenta vår våkner vanligvis 5. I dag fikk jeg strukket hun så hun sov helt til 6.30, leeeenge for oss:)

 

 

Skrevet

Ja overkjørt av en trailer var rett betegnelse når en er oppe sååå tidlig som du:) Mellomste gutten min hadde også en slik periode for 1/2 år siden, STREVSOMT. Men så forandret det seg, ble nærmere og nærmere 7, men nå har han hatt noen dager med 6.30, og vekking av storebroren:( Håper det snur seg hos deg!

Skrevet

mulig det er min egen feil, for når hun våkner så tar vi henne opp i senga våres slik at vi kan sove lenger. Men den gang ei...vært slik noen uker nå. Så på tide og sette ned foten og legge ho ned igjen i sin egen seng. Hvet at ho ikke kommer til å sove igjen med de første dagene,men kansje ho skjønner det etter hvert. Det rare er at når vi er hos mamma og pappa så kan ho sove til både 7.30 og 8.00 ... har alltid lurt på hvorfor ....

Skrevet

God morgen til alle:)

 

Håper alle morgenfugler har en flott dag. Her i huset pakkes det. Gressenketilværelsen starter igjen i morgen sukk...

 

 

Skrevet

Jeg må bare si Gulesider-dama; Jeg blir så inspirert over mange av innleggene dine. Det virker som om du virkelig har bena på rett jorde, men at skoa du går i er blahnik (om du skjønner hva jeg mener). Altså, tar for deg av livets glade dager og ikke er så nøye på om ting skjærer seg, og om det skjærer seg, så ordner deg seg alikevel. Skulle ønsker jeg var mer sånn som du.

 

Du er en inspirasjon rett og slett!

 

Der, det var dagens ros!

Skrevet

beklager at jeg stjal tråden litt, jeg ble så engasjert..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...