Gå til innhold

Våkner like skuffet hver morgen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så kraftige og nesten regelmessige kynnere hver ettermiddag at jeg håper det skal skje noe snart. Så roer det seg utover mot leggetid. Så våkner jeg hver morgen, like gravid og skuffa. Æsj. Begynner å bli lei!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er utrolig rart det der. Er i uke 35 og føler ting er på gang nesten hver ettermiddag selv (har en risiko til å føde for tidlig), men om natten og morgningen er det halt stille. Må nok ha noe med aktivitetsnivået å gjøre. Kjedelig at det ikke kommer igang på deg da! Krysser fingre for at det skjer snart. Klem

Skrevet

Sånn hadde jeg det i 3 uker med førstemann og dere er jo ikke helt på termindagen ennå, så jeg tipper det er god modning på gang til dere jeg:)

Hos meg var det i alle fall et stort bidrag til at fødselen gikk veldig kjapt og greit når den først startet (4 dager før UL-termin)

Dere skal se at når det først setter i gang så går dette veldig raskt og fint (ikke for raskt katta mi:)

Dere er jo begge 3. gangs også da, så de sier jo at den 3. er en liten luring og da....

Håper det ikke drøyer for lenge før det skjer noe da HI:)

Klem

Skrevet

Har også risiko for å føde tidlig. Begge mine var født når jeg var så langt som jeg er nå. Har måttet være mentalt klar i 3 uker allerede, så man blir vel litt skrullete... Sant at de sier at tredjemann er en luring. JM sier at 3 gangs sendes hjem like ofte som førstegangs fordi det starter og stopper en del. Begge mine fødsler har startet uten forvarsel med vannavgang. Da er det liksom ingen tvil:) Så dette er skikkelig uvant. Tenk om man til og med ender på overtid? Skrekk og gru!

Skrevet

Ja, utrolig irriterende at de som sier noe om 3.gangs får rett... Jeg har to tidligfødte babyer og nå er jeg veldig på overtid med nummer tre. Det er sinnsykt fælt å gå her og vente. Og alle de tegnene jeg hadde til fødsel for noen uker siden er blåst bort (slimproppen gikk for lenge siden, hadde regelmessige kynnere og diverse tegn til at noe var nær forestående). For en tålmodighetsprøve!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Slenger meg med på denne her. Våknet spesielt skuffet idag på termindato og fant ut at ingenting hadde skjedd. Vonde kynnere hver ettermiddag som også roer seg på natten og er borte igjen neste morgen! Selv om jeg vet at det er minimal sjanse for å føde på termindato så er det liksom noe med datoen som gjør at man venter litt ekstra. Dette blir en LANG dag!

Skrevet

Samme her :P Har alltid kraftige kynnere på kvelden og når jeg legger meg. Sover dårlig på natta nå.. 1 uke igjen til termin. Håper alltid det skal skje noe på natta, men neii.. Lite som skjer enda gitt. Han har vel god tid, og er jeg "heldig" så går jeg vel over termin :P Med min flaks! Må vel bare være tålmodig litt til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...