Gå til innhold

Hvor mange dager igen Søndag 13 juni?

Anbefalte innlegg

Skrevet

58 dager til termin, 51 til ks :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk litt fort i svingene der gitt:)

TODAY IS THE DAY!! Termin i dag!

Come on little baby!!!!!

Skrevet

40 og høygravid..............:-)

Skrevet

15 dager igjen :-)

Skrevet

24 dager igjen. Vesla har begynt å virkelig jule meg opp innvendig nå. Gruer meg nesten til lunsjen etterpå, for så fort jeg får litt mat i magen går ungen fullstendig berserk! Tror ikke blæra mi tåler stort mer, og jeg skal ut på laaang biltur. Tisser jeg i bilen til søsteren min får jeg aaldri høre slutten på det... :P

Gjest Sharazi
Skrevet

2 dager!!!! Og jeg håper for all del jeg slipper å vente lenger enn det!

Skrevet

15 dager igjen :)

Har regelmessige kynnere hver kveld, og våkner om morgenen like skuffet ;) hehe!

Skrevet

1 dag igjen.

Kanskje hun til og med peiler seg inn på rett dag:) Noe er på gang, så la oss håpe det er skikkelige rier og at de ikke stopper opp.

Skrevet

34 dager til UL termin, 40 dager inklusiv maks overtid siden forskjellen på mens og ul er såpass stor. 21 dager til mens termin

Skrevet

27 dager igjen, eller 12 dager..

Skrevet

43......gleder meg sånn til vi får gutt nr 3 blandt oss ;-) Da blir det 4 gutter og meg....out nubered :)))))

Skrevet

20dager igjen... dette spinner av gårde gitt :)

Skrevet

15 :)

Skrevet

29 dager igjen:)

Skrevet

5 dager på overtid her.. Lyst å bli ferdig:-)))

Skrevet

1 dag. I morgen er det keisersnitt og nå har jeg begynnt å grue meg veldig...Det er jo så snart. Helt fram til i kveld har jeg vært kjempeivrig på å få babyen ut av magen og inn i armene, men nå ble det utrolig nært forestående og jeg er ikke helt klar....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...