Gå til innhold

er dette nedpress, eller hva er det for noe? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag når jeg var å jikk i byen fikk jeg en rar fornemelse om at det skulle komme noe ut av skjeden min. Kan sammenligne følelsen med de gangene man har mensen og bruker tampong, og det er lenge siden man har skiftet, og kjenner at tampongen begynner å bli tung oppi der.. akkurat som den er på veg ut...

vet ikke hva annet jeg kan sammenligne det med. men skjønner dere?

er 35 uker på veg idag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm.. nedpress føles ut som om baby presser nedover.. litt som at du nesten har hodet til baby mellom beina..

Dersom du har "noe er i ferd med å dette ut følesen" bare i tissen.. så vil jeg heller tro at du er vedig hoven der nede.. (heelt normalt forresten) og at noe er faktisk nesten på vei ut pga av hovenheten..

Skrevet

ja det kan godt være :)

kjenner også veeldig gof at han driver og romsterer rett over skambenet, og i de siste degene har jeg vært "støl" i symfysen og kjønsleppene rett og slett. har smått ilinger og stikkinger, deretter kommer denne "nå detter det noe ut" følelsen :P

Har du hatt det slik?

Skrevet

jeg har kjent den følelsen du beskriver, men det første som slår meg er at det kjennes ut som om hånda hans trykker nedover der... men går også rundt med følelsen av å ha en appelsin oppi skjeden, så de fleste følelser er normalt når hodet er festet, tror jeg :)

Jeg er 36+2

Skrevet

æhææ, kan det være en indikator på at hodet er festet sier du ? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...