Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Forstår ingenting hvis han ikke nå blir sendt på hue og ræva ut av Norge!
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Og jeg fatter ikke at'n ikke er blitt sendt på huet og rævva ut for lenge siden når det foreligger en dom som sier at han er trussel for rikets sikkerhet skal utog når det finnes så¨alt for mange beviser for hva den mannen står for!
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #3 Skrevet 13. juni 2010 Skjer vel noe nå, som han har truet statsminister'n. Tenkt på alle pengene norge har brukt på han! Er galskap..
Gjest Skrevet 13. juni 2010 #5 Skrevet 13. juni 2010 Jeg synes faktisk det er ganske flott av Norge å ikke ville sende noen til et land hvor de risikerer dødstraff, selv om det er snakk om en ekte drittsekk. Jeg skulle bare ønske at vi var like greie med folk som virkelig trenger beskyttelse og ikke bare urokråker som krekar som er flinke til å skaffe seg støtte.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #6 Skrevet 13. juni 2010 enig med deg! jeg tenker virkelig på de som hadde fortjent og fått vår hjelp men likevel har blitt sendt hjem. eller de som blir sendt ut og utestengt fra norge i mange år pga av at de har gjort noe så kriminelt som og arbeide uten arbeidstillatelse eller med feil arbeidstillatelse. de kaster vi ut på dagen. mens krekar, som faktisk truer de norske statsmaktene, som er dømt for å være en trussel mot den norske staten og for medvirkning til terrorvirksomhet, han for bli. det er helt sykt!!!!!
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #7 Skrevet 13. juni 2010 nja, jeg tar tilbake at jeg er enig i at det er flott at han ikke blir sendt tilbake fordi han risikerer dødsstraff. jeg forstår hvorfor det valget er tatt. men sett i sammenheng er det helt hårreisende. det er så mange andre som heller burde fått hjelp. hilsen 15:00
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #8 Skrevet 13. juni 2010 Tror sakens kjerne faktisk er at Norge ikke TØR å sende han ut.. Er det ikke noe med å holde sine fiender nærmest??
Gjest Skrevet 13. juni 2010 #9 Skrevet 13. juni 2010 He he, jo, han er jo langt enklere å overvåke her hjemme enn oppe i fjellheimen i Nord-Irak/Kurdistan.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #11 Skrevet 13. juni 2010 Den sleipe advokaten hans, brynjar dildohode gjør alt for å hjelpe den psyko'n å bli i landet. I går satt mullan å skrøyt av at han oppfordret selvmordsbomere å sprenge seg hvis det var amrikanere i nærheten!
tante grusom master of law Skrevet 13. juni 2010 #12 Skrevet 13. juni 2010 Les flyktningkonvensjonen. Norge er på lik linje med andre land forpliktet til å gi vern til mennesker selv om de ikke har rett til flyktningstatus. Norge kan derfor ikke sende ut mennesker som risikerer tortur etc.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #13 Skrevet 13. juni 2010 Var på nyhetene på nrk kl 23 igår. Stoltenberg sa han SKAL ut av norge nå.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #14 Skrevet 13. juni 2010 sorry språket, men faen heller altså, send han ut! de sender små barnefamilier eller foreldra deres ut av landet uten samvittighet men krekar? Oh no..
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #15 Skrevet 13. juni 2010 Det er forskjell på å sende ut folk som ikke har ett beskyttelsesbehov og de som har det. De som har ett beskyttelesbehov kan i utgangspunktet ikke sendes ut, selv om de blir ekskludert fordi de ikke fortjener flyktningstatus. Absolutt vern etter utlendingsloven § 73.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #16 Skrevet 13. juni 2010 så små barn og foreldre uten penger og hus i hjemlandet har ikke behov for hjelp, men det svinet som har tilhengere og styrer en hel religiøs hær, med ræva mætt av penger, han trenger beskyttelse? skrudd.. han har mange liv på samvittigheten, han fortalte det selv i går, at han oppfordret folk til å sprenge seg selv og andre i lufta. I fra tlf i norge, mens han sitter å ler av nordmenn og vår dumhet..
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #17 Skrevet 13. juni 2010 Les utlendingsloven §§ 28, 38 og 73, så ser dere hvem som har krav på beskyttelse og vern og hvem som ikke har det. Mangel på sosiale goder, bolig etc gir som regel ikke grunnlag for opphold i Norge. Flyktningkonvensjonen skal først og fremst beskytte mennesker som av en eller annen grunn er forfulgt i hjemlandet og ikke kan få beskyttelse der.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #20 Skrevet 13. juni 2010 Men, om Krekar hadde fått drept Erna eller Stoltenberg - er det da så mye bedre å la han leve - enn to uskyldige??
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #21 Skrevet 13. juni 2010 Jeg synes ikke vi skal sende noen ut av landet som risikerer å bli drept i det andre landet men har ingenting imot å bure han inne til han kan reise hjem igjen...
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #22 Skrevet 13. juni 2010 jojo, jeg kjenner lovverket. men mange har vel litt problem med og "fortså" fordi vi tydeligvis er flinke til og overhold regler når det gjelder krekar -en mann som har mye vondt på samvittigheten, mens mange av oss kjenner til saker der folk har blitt sent hjem på ganke tynne grunnlag. det kan virke som om forskjellen er at norge er livredd for hva krekar vil gjøre hvis han blir sent ut. "vanlige folk" har ikke så mye og stille opp med (les: true norske myndigheter med).
SuperGlad Skrevet 13. juni 2010 #23 Skrevet 13. juni 2010 hva er det han har gjort i hjemlandet sitt som gjør at de vil ta livet av han om han kommer tilbake???
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #24 Skrevet 13. juni 2010 hvorfor er hans liv mer verdt enn livet til de han indirekte dreper? han beordrer og oppfordrer til selvmordbombing. fortapte sjeler som ikke vet bedre, og som tar livet av uskyldige barn, foreldre og forsørgere. krig var mye "bedre" før, da det var mann mot mann. nå er det de svake og uskyldige som blir offer.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #25 Skrevet 13. juni 2010 nice :-) har ikke tenkt over det før, men det er sant. han ligner på en giga dildo. men riktignok en jeg ikke ønsker og teste nærmere ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå