Gå til innhold

UL i uke 21 (nesten)!?


bokblomst

Anbefalte innlegg

Fikk brev fra Riksen i dag og jeg har fått fødeplass der, juhu! Men jeg ble litt paff da jeg så at jeg ikke hadde fått time til UL før 23. august! Fastlegen min sa til meg at jeg kom til å få i slutten av juli... Den 23. august er det 2 dager til jeg er i uke 21, er ikke dette veldig sent? Jeg er så bekymret for om alt er bra, og hadde sett frem til UL i uke 18... :-/

 

Flere som har fått time så sent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var veldig sent - jeg ville klaget om jeg var deg.

 

Jeg skal 9 aug, akkurat den dagen jeg er 19 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... jeg fikk allerede i beg av uke 12, bare fordi jordmora har ultralydutstyr,,,, så jeg er så heldig at jeg får ul hver måned;)

Men hun sa d var vanlig å bli kalt inn på vanlig ul mellom uke 18-20...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å ringe og høre om jeg kan få en ny time tidligere. Jeg er jo fortsatt i uke 20, men det er så vidt! Veldig skuffet over å ha fått time så sent altså... :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk time man 1 aug, men da jeg har ferie ringte jeg og fikk bytta til 30 juli.Da er jeg 18+1. Så er fornøyd med det :) Men uansett lenge å vente på for å se liv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte for å bytte time i dag, men de hadde ikke noe ledig før... Skikkelig dumt! Vurderer å ta en privat ul tidligere, synes dette er altfor sent! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjelder mange av oss her inne.

Har selv fått time til ordinær ultralyd i uke 20+4

Rimelig kjipt, men det er vel sånn det er. Skal man få vite at det er noe galt så er det lite man får gjort om det er i uke 18 eller 21.

Vi får holde ut og smøre oss med tålmodighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått i uke 20, så jeg tok en privat selv i uke 11, 500 kr for en fantastisk opplevelse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk innkalling i dag. Har ikke fått time før 30. august!! Har termin 29. jan, og er da 18+4. Ble litt overrasket, siden jeg hadde forventet rundt den 19 (som det står i terminkalkulatoren her inne) Det er jammen leeeeeeeeeenge til, altså! Jaja.. Får smøre meg med tålmodighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...