Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Noen som har prøvd det og funka det? Jeg tror kanskje jeg har en slags deperasjon, som muligens kom etter fødsel. Jeg er liksom ikke så mye verdt for tiden og søker veldig bekreftelse fra andre. Får jeg ikke bekrefta noe, så er jeg heller ikke mye verdt.. Tussig! Noen som har prøvd tankefeltterapi og anbefaler det?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Har vært til en time i tankefeltterapi, og kan absolutt anbefalle det. Men må si det at jeg syns det var veldig tøft, fikk noen punkter banket på mens vi snakket om noe, og fikk så plutselig opp gamle minner og brast i gråt. Det at funket var overveldende, men for meg var dette bare en bra opplevelse, fordi jeg fikk satt i sammenheng noen daværende plager med noe jeg hadde opplevd i barndommen. Og det fine med tankefelt er jo at du ikke trenger å fortelle så mye til terapauten, du finner ut av ting helt selv, uten å blottlegge deg for noen andre. Men husk en ting; fødselsdepresjon kommer ikke nødvendigvis av noe annet enn at hormonene har fått herjet fritt i kroppen, så er ikke sikkert det vil funke på samme måte som jeg opplevde det. Men har man det jævlig nok, syns jeg ihvertfall at alt er verdt et forsøk. Masse lykke til uansett og håper du snart føler deg mye bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå