Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Altså, rar overskrift. Men sønnen min er 1 1/2 år gammel, og har aldri hatt noe spesielt med kontakt med sin biologiske pappa. Pappaen setter ikke sønnen høyest i livet for å si det slik. Og det har seg slik at jeg har funnet en ny, han er ordentlig, moden og en kjempe ålreit gutt/mann. Og litt eldre enn meg. Vi har "drevet på" en stund, og han ville nå møte lillemann. Jeg tenkte at det var greit. De har nå møttes 3 ganger, og første gangen var lillemann veldig skeptisk og lurte veldig på hvem dette var! Etter første gangen og de to siste gangene har han sovet hos meg, og når lillemann har vært våken har han vært veldig opptatt av denne karen min. Det er nesten så det virker som han tror han er pappaen hans. Han går bort til han, klatrer på han, setter seg i fanget hans i sofaen, koser og står i. Karen min hadde også tatt han over i sengen min på morgenen, og da hadde lillemann lagt seg i armkroken hans og greier. Hvordan skal jeg tolke dette? Jeg tror at man blir født med det at man på en måte skal ha en far og en mor. At man har behov for en far og en mor. Det virker ikke som om karen min har noe spesielt i mot det heller. Men jeg tenker også på om det ikke skulle bli noe spesielt mellom oss, som vil vare lenge. Synes sånt er skummelt, og ikke vil jeg være en mor som introduserer mange forskjellige menn for barna mine heller. Faktisk synes jeg det er vondt å se sønnen min sånn, for jeg synes det er trist at han ikke har noen farsfigur. Og det er bare merkelig, for han er veldig veldig opptatt av denne gutten. Noen meninger? Tror dere at mor og far er et behov som ligger inne fra fødselen av?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Jeg syns ikke det er rart i det hele tatt at et barn på 1,5 år tror det er faren hans. Jeg har en sønn på 3 år, han har ikke sett pappan sin på 2 år. Om jeg har kamerater på besøk, så er han veldig opptatt av dem. Også onklene sine. Han vet jo at det finnes mammaer og pappaer. Alle de andre i bhg. har jo en pappa. Når sønnen min var rundt 1,5 gikk han å kalte alle gutter for pappa. Men jeg ville vært forsiktig med å introdusere han for tidlig. Ville kanskje bare introdusert han som en venn i begynnelsen, til dere ser at dere vil satse på hverandre. Jeg har gått i fellen en gang selv, introduserte sønnen min for en mann litt for kjapt. Han kom også veldig godt overens med sønnen min. Men trakk seg etterhvert.. Å dumt at sønnen min også skal bli såret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå