Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Er det nasty eller? Har aldri hatt det, men nå ser det ut som at jeg "må" :-) Ser for meg at det kan bli sølete og grisete. Er dere totaltavholds nr dere har mensen eller har dere noen fine triks på lur?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Hvis du synes det er ukomfortabelt, så ikke gjør d da.. Jeg bryr meg ikke så lenge ikke kjærestene jeg har hatt, har brydd seg. Gidder ikke å knulle under den meste heavy flow'en, men man kan feks ha tampong i, og bare kose utpå ;-) Hvis man føler selv at man ikke blør så altfor mye, så kan man jo bare ta et håndkle under, og sette igang. Et tips: Ikke ha sex med en mann som ikke er klar over at du har "litt mensen". Det gjorde jeg engang, og det ble veldig pinlig siden han nesten måtte kaste opp da han oppdaget litt blod på tissen sin.. hehe...
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 Dusj deg nedentil først. Legg ett håndkle under rompa. Bruk badgulvet kanskje. Hatt det mange ganger, men kun misjonær.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #6 Skrevet 12. juni 2010 Ser ut til at du må? Hvordan det? Har hatt sex helt i slutten av mensen noen ganger, men da har det vært i dusjen, og med min halvt-nymfomane mann
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #7 Skrevet 12. juni 2010 Jeg må ikke :-) Men mannen kommer hjem etter 4 uker borte, så jeg har så lyst på han!! Hehe, men litt skeptisk til blodet da..har nesten alltid klaffet med at jeg har hatt mensen når han er ute, så..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå