Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Helt siden jeg forventet mens på dag 26 i syklusen min har jeg hatt menssmerter hver eneste dag. De kommer og går veldig og det kjennes ubehagelig ut. Jeg har hatt en SA før, så jeg løper jo på toalettet og sjekker hele tiden, for da hadde jeg vondt i magen. Forrige gang jeg var gravid merket jeg ikke noe til dette... Noen andre med slike erfaringer her?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 Menssmerter i begynnelsen av graviditet er helt normalt. Det er livmoren som strekker på seg. Jeg brukte å se på det som et positivt tegn, at så lenge jeg kjente litt murring hver dag var alt som det skulle være.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #4 Skrevet 12. juni 2010 Helt normalt, hatt det i alle mine graviditeter.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #5 Skrevet 12. juni 2010 Takk for svar dere... Jeg trodde det kun var normalt omkring den 1. uka.. Det er jo direkte ubehagelig/vondt synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #6 Skrevet 12. juni 2010 Du kommer mest sannsynlig til å kjenne det til og fra gjennom hele graviditeten.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #7 Skrevet 12. juni 2010 Jeg er i uke 31, og har fortsatt mensensmerter innimellom. Hadde skikkelig mye i første trimester. Men, mensensmerter uten mensen er faktisk et av tegnene på graviditet, så det er helt normalt, og du kan bare ta det med ro Jeg fant ikke ut av min første graviditet før jeg var en 6-7 uker på vei, fordi jeg hadde så mye mensensmerter at jeg var sikker på at mensen var like rundt hjørnet, tanken på graviditet falt meg ikke inn i det hele tatt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå