LadyLuck & Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Vr på lekeplassen med ugene i dag. Kom en dame forbi som syns de var så søte der de hoppa rundt i sølepytter. Spurte guttungen på 3 om han koste seg ute i regnet. Jo det gjorde han jo. Og så spurte hun hva han het Konstant kom det fra han "Jeg heter Johnny Bowie, og jeg kan navnet på nesten alle bilene" Smelta helt jeg. Vi bruker bare Johnny, melomnavnet er det kun min far som av og til bruker. Og en kløpper på bilmerker er han =P
Rampongi Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Thihi, så flink han var til å presentere seg da og for et artig navn han har, og da mener jeg artig som i positivt
LadyLuck & Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2010 Navnet er en historie i seg selv. Var stormforelska i bf da jeg var 16. Lagde avtale om at om vi begge var single og barnløse når vi ble 25 skulle vi ha en unge i lag, og fikk meg til å love å kalle ungen opp etter faren om det ble en gutt (Johnny) Traff han igjenn 3,5 år etter, forelska oss, og vips var jeg gravid. Hadde glemt hele avtalen jeg, til vi satt med ungen i armene, og jeg ville kalle ham Marcus André. Men neida, hadde jo lovet =P Og betydde så mye for han å kalle han opp etter sin far. Var litt skeptisk i begynnelsen, for for meg er Johnny en som bor langt ute på bondelandet. Så da fødselsattesten skulle underskrives hadde vi tenkt litt frem og tilbake på mellomnavn. Han sier så på tull, hvorfor ikke Bowie etter david bowie? Falt pladask for navnet, så det ble det =D (med avtale om at om vi fikk fler og det ble gutt kunne han hete Marcus André, men da Ole André meldte sin annkomst het alle Marcus, så da ble det Ole etter bf)
Rampongi Skrevet 12. juni 2010 #4 Skrevet 12. juni 2010 Hahaha, det er jo en knall historie. Sånt liker jeg! Så kult at det var Ole som kom og ikke Marcus
LadyLuck & Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2010 blir greit for de andre arna når de begynner på skolen, mens vi nok må skille mellom 5 Noah, leander, marcus etc =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå