Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Jeg skjønner at det er fancy og at han slår på stortrommen osv ...men det er da ikke første gang en kjendis gifter seg i norge? Skulle tro at de var kongelige nærmest.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Ja syns det er så flott at han brenner av mange hundre tusen... Flott skal set være. PR-kåt hottentott....
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 ja.. hotell konge =P fyren liker jo å late som han er større enn han er (tro meg møtt ham)
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #4 Skrevet 12. juni 2010 Ja, "kjenner" han selv jeg og fatter ikke hva all denne ståheien er for. Gudbedre, energisk liten kar med skyhøy selvtillit:) hi
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #5 Skrevet 12. juni 2010 Lurer på hvor det ble av den økologiske tankegangen hans - når han f eks flyr inn mange hundre gjester til marrakesh...
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #6 Skrevet 12. juni 2010 Ja, akkurat det tenker jeg også..Han skal liksom være så økologisk og bellona venn også gjør han ting som dette? Er det kun for syns skyld tro? hi
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #7 Skrevet 12. juni 2010 Han betaler tilbake med å be ale gjester donere penger istedefor å gi dem noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå