Super-Langbein Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Har kastet Avent-flaskene fra forrige runde, de inneholdt antagelig BPA. Kommer til å amme, men far kommer nok til å mate innimellom med mm. Aventflaskene var greie nok, men er litt nysgjerrig på andre merker også..
Gjest Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Bruker MAM sine jeg! ;o) gode og fine ;o) Så er det praktisk at de kan kjøpes "over alt"
chill+enda en til Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 Vi har brukt Dr.Brown i starten til begge to, og gått over til Avent sånn etterhvert. Vært fornøyde med Dr.Brown, men litt kronglete med vasking av alle delene
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 12. juni 2010 #4 Skrevet 12. juni 2010 veldig fornøyd med avent:) har MAM også,de er også ganske bra:)
Rampongi Skrevet 12. juni 2010 #5 Skrevet 12. juni 2010 Starta med nye avent, kolikksikkert, bpa-fritt og jeg vet ikke hva. Ungen hadde vel aldri så mye luft, som når vi brukte avent sine. Gikk over til mam og ble kjempefornøyd.
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 12. juni 2010 #6 Skrevet 12. juni 2010 Dr.brown flaskene er supre bruker kun de flaskene.. de kan vaskes i oppvaskmaskinen og,jeg vasker de for hånd. har et system på det,og da går det ganske radig hehe...
Super-Langbein Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 13. juni 2010 Takker for tips! Det var det med luft ja, der er kanskje ikke Avent sine ideelle. Har ikke MAM veldig stor smokketut? og Dr. Brown sine lyder kanskje litt upraktiske med mange deler. Noen som kjenner til NUK eller Tommy Tipee sine?
Gjest Skrevet 13. juni 2010 #8 Skrevet 13. juni 2010 Jeg ville uansett ventet til du trengte med å kjøpe mange.... Jeg hadde 10 aventflasker i hus, men snuppa nektet å ta de... Mått ut å finne noen som var mest mulig lik suttene hennes, da ble det MAM.... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå