Gå til innhold

Hva gjør dere ikveld ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har okkupert tv'n med å spille ps3.. men det går helt fint.. er jo bare fotball alikevel.. :/

så jeg sitter her med høretlf på og har på spotify. :)

sosialt ! haha...

menneh.. noen som har noen musikkforslag da ? en sang jeg bare mååå høre ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen i huset koser seg med fotball VM, og jeg slapper av!! Endelig er vi ferdig med oppussinga av huset, jeg er totalt utslitt etter rundvask her hjemme og arbeidshelg i tillegg, så det var utrolig godt å kunne sitte på rumpa å bare late meg. :o)

Musikkforslag er det dårlig med, er så sliten at jeg orker ikke tenke, hehe...

Skrevet

Sorry ingen musikk forslag ;o)

Her sitter jeg i sofaen med beina på bordet og dibber litt...Tven står på, på en eller annen dårlig film. Mannen kokkelerer på kjøkkenet (han høres så godt når han er flink hehe) Og lager sein middag..Lukter deilig hvitløk i heimen nå!

Vi har barnefri og har lata oss hele dagen- en liten tur på butikken og besøk hos svigers er det vi har gjort i dag.

*Tusler ut på kjøkkenet og henter meg et glass vin jeg*

Skrevet

Hører på gammel musikk og mimrer fra den tiden jeg ung og festet hver helg :) føles ut som en evighet siden. hehe..

Her sover begge barna. spist mat har vi gjort og..

gleder meg til neste helg. da skal jeg på jentekveld og kino og se den nye sex & singelliv filmen.

Skrevet

En ganske så rolig kveld her:)

Mannen er offshore,minsten sovnet kl 19,jenta er på overnatting hos svigers og gutten på 8 er på fotballskole i helgen så han var så sliten og sovnet vel rundt kl 20:)

Har spist pizza så nå koser jeg meg med et glass rødvin,litt smash og vannmelom:) Nam..

Tenkte jeg skulle se en film men vet ikke helt hvilken så ender kanskje bare opp med pc`n...som vanlig:):)

Skrevet

Mannen ser på vm. Jeg stryker klær (og tar pauser på dib)

Musikk?

Rasmus Seebach ( uhmmmm) med engel

Skrevet

Mannen er i Argentina på jobb så sitter her helt alene å koser meg med fotball :):) Ungene sover søtt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...