Gå til innhold

noen som tør være ærlige ? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer litt på en ting ; hvordan er sexlivet deres? har det forandret seg siden 2 trimester?

har er det rett å slett tørketid :\ sambo har holdt bra tilbake siden jeg ble gravid.. så nå er det vel rett før jeg glemmer ut hvordan det virker :\

mitt problem er jo at lysta er på topp, selv om jeg sliter med kraftig bekkenløsning, lite søvn, å mye toalettbesøk :P så kan ikke si at det står på meg akkurat... prøver hver kveld, styrker han på magen ( noe som pleide å funke tidligere ) kysser på han ect... alt jeg får er ; kjære, jeg er trøtt og sliten, har vært en lang dag på jobb, har ikke lyst osv.... huff... blir rett å slett deprimert av slik... hvordan er det hos dere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bare si at jeg har veldig lyst, men min mann synes magen er blitt for stor.

Så det er dårlige tider;)

Skrevet

Sist så var det kun nedgang den første tiden... og tok seg opp etterhvert.. mot termin fikk han vel i pose og sekk.. ;)

Denne gangen har det vært heller ganske stille siden starten.. fra min side var jeg ganske dårlig i begynnelsen.. og nå er han redd for å starte noe før tiden.. men det tar seg nok snart opp håper jeg.. =)

Har han gitt noe grunnlag for å ikke ha sex? er han redd for å skade barnet kansje eller treffe på noe inni der?.. Haha eller som min mann pleier å si..

redd for å forgifte svangerskapet.. (har blanda litt med svangerskapsforgiftning).

Uansett så hjelper det nok ikke på at du prøver deg hele tiden..

Men hva med å bare gi han et runk eller noe i den duren.. for å tørke støv av den gamle lysten... ;) Kansje det tar seg opp ettehvert..

Skrevet

hehe ;) forgifte svangerskapet :P tihi.. den likte jeg :)

han har bare ikke lyst sier han.. kan vel ikke akkurat skryte på at det var sex ofte før jeg ble gravid heller da.. meeen, når jeg på snart 9 mnd har fått meg 4 ganger føler jeg meg rett å slett snytt... :\ har prøvde å tørke støv som du skriver så fint ;) men fortsatt ikke intr. eneste han spør etter er en blowjob... men der har jeg et problem.. har rett å slett ikke helse til å gi han det.. uansett hvor mye jeg en ønsker å kunne gjøre det. prøvde her en dagen, men rett før han fikk * go to gate * hadde jeg nesten ikke pust igjen. ikke fant jeg en god *stilling* heller.. :\ huff.. rett å slett frustrerende !

Skrevet

Her i gården har det skjedd noe 1, *en* , gang siden jeg fikk positiv prøve...Skjønner at jeg ikke er lekker når jeg er gravid:) spørs om vi husker hvordan det gjøres når jeg er ferdig med dette her:D

Skrevet

vi har hatt masse sex hele svangerskapet. Jeg har vært i fyr og flamme, særlig 1 trimester. Min kjære syntes jeg er sexet med "hans" mave, så ikke noe problem her med det. Nå er jeg i uke 42 og den siste måneden har vært litt slapp (dvs 1-2 ganger om uken ca i denne perioden), men det er mest pga meg akkurat nå siden jeg føler meg stor, diger og klumpete og ikke særlig mobil. syntes ikke det er SÅÅ gøy bare å ligge stille enten det er i den ene eller annen posisjon. Hvis det derimot var at mannen ikke ville, ville jeg nok blitt lei meg og lett følt meg uattraktiv og avvist. Er jo litt følsom nå med alle hormonene. Men tror vi har hatt vårt siste nummer og at det blir leeeenge til neste gang, siden jeg nå "er i gang"..

Foreslår at du snakker med han om det og forkalrer hvordan det får deg til å føle deg. Men kanskje ikke 2 min før leggetid da..

lykke til

Skrevet

hehe.. samme her.. tenk vist det blir litt sånn alla * første gang* ting... små flau når en ligger i senga.. som du skriver: skjønner at jeg ikke er verdens deiligste der jeg ligger med magen rett til værs, å puppa henger til siden :P

Skrevet

kan godt forstå a du er frustrert!.. (min mann får heller ikke blow jobs, forresten.. har kun skjedd et par ganger men det har sin grunn og heldigvis forstår han)

Det jeg gjorde sist og forsåvidt noe nå når han ikke har lyst er at jeg rett og slett kåter han litt opp... uten å si at jeg vi ha sex.. og så etthvert så begynner jeg å ri han... ;) da er han så gost i gang at han er svæææret sammarbeidsvillig.. =)... Men dette er jo litt vanskelig dersom han er så avisendes at han blir sur eller noe..

Jammen ikke lett dette her... men uansett så ville jeg nok alikevel ha gitt han et par dager helt uten mas før jeg hadde prøvd meg på et stunt!..

Dette er kun fordi av jeg selv får så dårlig samvittighet når han (tidligere) har mast.. at bare tenken på sex er skikkelig MAS... så sjangsene for å lykkes i mitt hodet blir bedre dersom han får litt fred.. men det er

overhode ikke sikkert at din mann (som tross alt er en mann.. tenker og føler i nærheten av hva kvinner gjør)

Hadde også en x for maange år siden som i en periode ikke var ivrig etter sex... etter MYE krangling om temaet og tårer fra min side, kom det etterhvert fram at han rett og slett ikke hadde lyst fordi JEG hadde lyst hele tiden...!!! og fordi det var så mye diskusjon om sex hele tiden.. Det ble så lite spennende da, siden jeg omtrent alltid tok innitiativet... MEN dette var som sagt lenge siden, og vi var unge..

Skrevet

har prøvd å forklare at det ikke er farlig, å at jeg føler meg litt avvist.. flere ganger... har spurt han rett ut om det er meg som er problemet... men han sier bare at han ikke har lyst.. føler som regel at det er oss jenter som ikke har lyst til tider, men her er det motsatt... jeg tror ikke at lysten har vert så på topp som den er nå. var helt lik når jeg gikk gravid første gang, men det var med en annen mann. da var sex`n helt fantastisk. opp til flere ganger daglig.. hadde vel håpet på at det vil bli likt denne gang.. men den gang ei... så har vel på en måte gitt opp.. men begynner å bli litt lei av å legge meg 30-40 min før sambo, sånn at jeg kan gjøe meg *ferdig* selv :P hehe.. blir liksom ikke det samme på en måte :P

Skrevet

Kommer sterkere tilbake siden:)

Skrevet

håper virkelig det :( er livredd for at vist det fortsetter på denne måten etter fødsel, så kommer det til å ødelegge hele forholdet :\ rett å slett.. er kanskje egoistisk å si av meg, men jeg har mine behov jeg og..

Skrevet

Ikke er jeg überkåt, og ikke er han det heller. Helt greit. Ca 1 g i uken når han er hjemme (Er på sjøen annenhver mnd.) Passer meg fint nå, men jeg har gitt han beskjed om at når det nermer seg termin, blir det pliktsex...

Skrevet

Vært lite med sex i dette svangerskapet gitt.. Men det står vel på meg. Har ikke energi eller særlig lyst..

Han er ikke den mest sexuelle mannen på jord til vanlig men han har vært litt frustrert i d siste for så lite sex som d har vært no har d sjeldent vært. Men men. jeg gidder ikke å gjøre noe jeg absolutt ikke føler for. Gleder meg til å få litt energi igjen..

Skrevet

Sånn var gubben min de andre gangene jeg var gravid også. Det gikk en stund før det var som normalt igjen etter fødsel. Det er ikke lett å skulle bare glemme måneder med avvisning, men det trenger ikke å være ødelagt for evig likevel. Gubben min sa at det gikk mest på det med at han følte at vi ikke var alene med babyen i magen, at han var redd for å ødelegge noe, å starte fødselen for tidlig (ikke fortell menn om dette kjærringrådet!) og litt frykt for å få fostervann på seg... Merkelige greier, men det gikk i hvertfall ikke noe på at han ikke liker meg mer eller noe slikt. Sånn er det sikkert med fyren din også. Etter at du har født bør dere begge være innstilt på å måtte slite litt for å få igjen nærheten, men det er ikke tapt for alltid:)

Jeg kan le litt av det nå, siden jeg har vært gjennom dette og vi har snakket mye om det, men det var ikke slik første gangen. Da var jeg sikker på at det snart var slutt og at han aldri kom til å ha lyst på meg igjen... Det var ikke noen god følelse, nei...

Skrevet

Her er det ikke mye til sexliv:) mistet helt lysten fra begynnelsen av, men jeg ville gjøre det fordet for og opprettholde sexlivet, men blei sånn bare 1 gang i uka.. nå så er det absolut ingenting for nå føler mannen min at det bor noe inne i meg, så han syntes det er alt for rart, men jeg har jo ikke noe lyst heller så kanskje liksågreit:) håper bare lysten kommer tilbake:)

Skrevet

håper vi alle får det sex livet vi ønsker oss etter fødsel ;)

Skrevet

er nettopp det.. føler hele forholde er dødt.. det sies at sex ikke er alt i et forhold... meeeen, det er en stor del av det. jeg trenger sex som en form for bekreftelse.. trenger å vite at han fortsatt syns at jeg er atraktiv, og at han fortsatt blir kåt av å ta på meg.. rett å slett.. tenker tanker som om at vist han ikke er intr nå når jeg er gravid, hvordan blir det da etterpå.. når mage, rompe, pupper og lår henger.. har lagt på meg en god del dette svangerskapet, å det vises... men, alt som kommer på må også av.... å det kan jo ta tid..

Skrevet

sex er det jeg ikke tenker på nå gitt..

vært veldig lite av det etter ble gravid gitt.. stakars sambo :S hehe...

han har ikke hintet til noe el så... da tenker jeg ikke så mye på det heldigvis..

Skrevet

Helt ærlig -her er det passe dødt... Og jeg føler nok at jeg må ta skylden for det havarerte sexlivet -men jeg er ikke bekymret for at forholdet skades av det. Mannen min takler det fint, det var sånn forrige gang også. Jeg har rett og slett ikke lyst. Eller ork. Men jeg kommer sterkere tilbake :-)

Skrevet

Her er det heller ingen lyst eller ork hos meg, men min samboer er ikke den som trenger "å ha seg" så ofte som mange andre, så det går greit. Selv om han kanskje hinter litt innimellom, hehe.

Skrevet

hadde nå bare sambo hintet litt innimellom skulle jeg ikke sagt noe.. alt jeg egentlig ønsker er at han stryker litt på meg, koser litt liksom.. trenger ikke nødvendigvis være sex direkte liksom.. bare litt klings å tafsing hadde vore nok :P

Skrevet

kos og nærhet er mer viktig for meg nå enn ellers, så signerer den minitromsø!

Skrevet

sant ? når en er full i hormoner så trenger en litt nærhet innimellom.. bare det å kunne få en go klem når jeg er skikkelig sliten hadde hjulpet meget bra på :\ men hvordan få han til å forstå? skjønner at han er trøtt å sliten om dagene når han har vert på jobb ( er selv arb.løs ) så får den slengt i tryne i ny å ne.. men greit nok.. men prøver å si at det er faktisk utrolig slitsomt å gå gravid også... tærer på å ikke kunne gjøre daglig ting lenger, uten å bli sliten i hele kroppen.. har lyst å grine bare jeg har vært i dysjen liksom.. så den klemmen kunne komt godt med innimellom..

Skrevet

Vi har alltid hatt et godt sexliv, og har det fortsatt:) Han synes jeg er supersexy både med og uten baby i magen og jeg trives med den store magen selv også når det kommer til sex.

Har hatt mange plager dette svangerskapet, akkurat som det forrige, men sexlivet nekter jeg å gi fra meg, så da får jeg heller krabbe i seng etterpå;)

Om det skulle være sånn at bekken skulle være for ille en dag, så er vi veldig flinkte til å bare kose og kjæle med hverandre:)

Og han er veldig flink til å kose med med meg sånn ikke-seksuelt også. Klemmer og susser og stryker og gir meg fotmassasjer uten at jeg ber om det:)

Skrevet

jeg vil også påstå at det kommer kanskje mye an på barn og jobb, hverdagen generelt... min samboer jobber mye og tar seg av det meste med treåringen, så det går kanskje begge veier.

og helt ærlig, jeg mister totalt lysten når knøttet begynner å sprelle og sparke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...