Gå til innhold

Hater alt fotball VM!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så kjedelig med fotball på TV. Dessverre er ikke mannen enig....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært lei lenge jeg, de har jo reklamert for det opp og ned i mente, samt fylt opp sportsbilag og sportssendinger i evigheter.

Skrevet

Jeg er så enig så enig....festlig lørdagskveld med fotball på TV:(

Skrevet

Å herregud kvinnemenneske,hvor ofte er VM da???

La nå mannfolket få kose seg!

Skrevet

Har VM begynt? Heldigvis ser mannen min minimalt på fotball, hater det selv.

Skrevet

VM er det ofte, Fotball-VM derimot er bare hvert fjerde år. Det holder likevel i massevis, da det kommer på toppen av Champions League, Bundesligaen, den spanske ligaen, den italienske ligaen, eliteserien, Adecco-ligaen, toppserien osv. som allerede oversvømmer sportsendingene med denne pinglesporten.

Jeg har fått min dose VM i år, av ordentlig sport, så jeg irriterer meg bare over at det ikke går an å svitjse på noen kanaler uten å se fotball, høre på noe radio uten at det er fotball eller se på noen nettaviser eller vanlige aviser uten at det er stappet med fotball!

Skrevet

Det aller verste i år er de fæle fløytene publikum har med seg på stadion. Høres ut som en gal vepsefarm... Mannen min insisterer på å se på og jeg er i ferd med å gå ut av mitt gode skinn av den sinnssyke summingen som er i bakgrunnen hele tiden. Klarer vanligvis å koble ut og gjøre andre ting mens han ser på fotball men nå er det helt umulig...

Skrevet

Vel vi overlever vel :-)

Min kjære er engelsk og som de fleste engelskmenn hekta på fotball! Dessuten er England med i world-cup, de spiller faktisk nå. Så han sitter å glor, drikker øl, iført sin England shirt. Den må han ha på hver gang England spiller. Ikke nok med det, det var han som var oppe med ungene i dag, da jeg kom ned spradet han selvfølgelig rundt i sin england-shirt, og hadde ungene kledd opp på samme måte. INGELAND-INGELAND-INGELAAAAAAAAAAAAAND!!!! Sang de hele gjengen!

Spilletr pågår jo nå, når jeg var oppe for å legge ungene hørte jeg bare et brøl fra han som satt alene nede i stua! Jippi, det har nettopp begynt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...