Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Er så kjedelig med fotball på TV. Dessverre er ikke mannen enig....
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Har vært lei lenge jeg, de har jo reklamert for det opp og ned i mente, samt fylt opp sportsbilag og sportssendinger i evigheter.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 Jeg er så enig så enig....festlig lørdagskveld med fotball på TV:(
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #4 Skrevet 12. juni 2010 Å herregud kvinnemenneske,hvor ofte er VM da??? La nå mannfolket få kose seg!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #5 Skrevet 12. juni 2010 Har VM begynt? Heldigvis ser mannen min minimalt på fotball, hater det selv.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #6 Skrevet 12. juni 2010 VM er det ofte, Fotball-VM derimot er bare hvert fjerde år. Det holder likevel i massevis, da det kommer på toppen av Champions League, Bundesligaen, den spanske ligaen, den italienske ligaen, eliteserien, Adecco-ligaen, toppserien osv. som allerede oversvømmer sportsendingene med denne pinglesporten. Jeg har fått min dose VM i år, av ordentlig sport, så jeg irriterer meg bare over at det ikke går an å svitjse på noen kanaler uten å se fotball, høre på noe radio uten at det er fotball eller se på noen nettaviser eller vanlige aviser uten at det er stappet med fotball!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #7 Skrevet 12. juni 2010 Det aller verste i år er de fæle fløytene publikum har med seg på stadion. Høres ut som en gal vepsefarm... Mannen min insisterer på å se på og jeg er i ferd med å gå ut av mitt gode skinn av den sinnssyke summingen som er i bakgrunnen hele tiden. Klarer vanligvis å koble ut og gjøre andre ting mens han ser på fotball men nå er det helt umulig...
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #8 Skrevet 12. juni 2010 Vel vi overlever vel :-) Min kjære er engelsk og som de fleste engelskmenn hekta på fotball! Dessuten er England med i world-cup, de spiller faktisk nå. Så han sitter å glor, drikker øl, iført sin England shirt. Den må han ha på hver gang England spiller. Ikke nok med det, det var han som var oppe med ungene i dag, da jeg kom ned spradet han selvfølgelig rundt i sin england-shirt, og hadde ungene kledd opp på samme måte. INGELAND-INGELAND-INGELAAAAAAAAAAAAAND!!!! Sang de hele gjengen! Spilletr pågår jo nå, når jeg var oppe for å legge ungene hørte jeg bare et brøl fra han som satt alene nede i stua! Jippi, det har nettopp begynt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå