Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Hører at noen kommer seg fort, andre bruker flere uker. Jeg brukte lang tid på å bli kvitt smertene i selve såret. Såret grodde helt fint uten infeksjon osv, men hadde smerter - spesielt etter å ha sittet når jeg skulle begynne å gå eller stå.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 Ble overrasket over hvor lite vondt det gjorde jeg, var blitt advart om at det var dritvondt å le, å hoste osv etterpå og forberedte meg på voldsomme smerter.. Fikk voltaren og paracet de første 4 dagene, og tok paracet et par ganger til etter det når jeg hadde overanstrengt meg, men ellers gikk det veldig greit. Etter en uke kan jeg ikke huske at det gjorde særlig vondt i det hele tatt. Luftsmertene jeg fikk i skulderen dagen etter snittet var mye mye vondere enn selve såret.
Raych Skrevet 12. juni 2010 #4 Skrevet 12. juni 2010 Jeg har hatt to KS. Et planlagt og et haste. Hadde nesten ingen smerter i det hele tatt etter noen av dem. Jeg var faktisk veldig overrasket over hvor lite smerter det var. Jeg hadde kanskje forventet litt mer smerter:) Etter det planlagte snittet hadde jeg smerter i et par ukers tid. Etter hastesnittet var smertene over da jeg reiste hjem etter 3 dager. Litt ømt, men ikke smerter. Ømheten forsvant etter en ukes tid. Var ute og trillet lange turer etter en uke med begge to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå