Gå til innhold

noen som er flinke i engelsk her?? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betyr dette?

"Bagsy pageboy" ?

En mann som bærer damens veske ? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik jeg forstår det betyr pageboy det samme som ringbærer, altså forlover eller lignende.

Bagsy pageboy vil bli noe som "gavepose til ringbæreren"

Skrevet

Hmm

merklig, noen skrev det på noe jeg skrev til typen min :)

" You little cuties, Bagsy pageboy!!!"

Tenkte han ble mobbet fordi han bærer på vesken min, han er engelsk og det synes mennene der borte var komisk :P

Skrevet

Godt mulig det. Er ikke inne på engelske ord og uttrykk, jeg bare googlet det frem, haha!

Skrevet

spurte en venninne og hun sa det betyr han vil være ringebæreren når vi blir gift haha!

Skrevet

Page boy betyr ring bærer. Så også betyr det da i england brudepike ;)

Bagsy betyr pick me iallefall.. Klare ikke helt å skjønne sammenhengen der, men å kalle han en brudepike er vel ment litt frekt da :P

Skal sjekke det opp for deg :)

Skrevet

Tror han mente at han skulle velge ham som ringebærer når vi gifter oss :-D for vi skrev til hverandre gratulere med jubileumsdagen vår!

Skrevet

21.26 her :)

Ja det betyr bare : pick me as ring carrier/ i want to be a pageboy liksom :)

Så de syntes nok det su skrev var så "suppete" at det var tett på bryllup :P

Skrevet

Haha ja ikke sant :P

Gratulerer med jubileumet da :D

Ha en fin kveld :)

21.26&21.31

Skrevet

ÅÅ så hyggelig skrevet av bestekameraten hans da.. holdt på å skrive noe i den dur som at en ekte mann bærer kvinnens veske.. haha helt ute av "sense" :)

Skrevet

I følge min forlovede som også er engelsk har det null mening. Bagsy er unge språk for "fritt for", som i fritt for å sitte fremme i bilen, fritt for å velge først etc. Pageboy er små hjelpere i kirken, ikke kor gutter, men de som holder lys og hjelper til under seremonien, kan sikkert bære ringer også.

Har nok ikke noe med håndvesker å gjøre. Spør kjæresten din da vel :-)

Skrevet

Hmm.. hvor i england er kjæresten din fra da? Min kjæreste, som også er engelsk sa bagsy betyr pick me og pageboy betyr brides made/ring carrier.

Er det vi alle har kommet frem til. Men i england bruker de mange ord forskjellig da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...