muffis♥ Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Fungerer det? Vil gjerne få orden i huset en gang for alle, og opplegget virker bra, men synes nettsiden virker litt rotete og uoversiktelig. Er redd jeg vil falle av lasset ganske raskt hvis det ikke er brukervennlig nok. (Litt typisk meg... Hadde vært kjekt å høre andres erfaringer!
beggeto Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Har ikke prøvd det, men lurer på om jeg skal lage et eget opplegg. Vil også gjerne høre erfaringer! Tror egentlig jeg må prøve det ut selv også.
mamman til to gutter Skrevet 12. juni 2010 #4 Skrevet 12. juni 2010 Jeg har gjort et forsøk, men ble gravid og kvalm, så fikk aldri gjennomført det... Jeg meldte meg inn i en gruppe via yahoo (vet ikke om linken fungerer når man ikke er logget inn der, men her er den hvertfall http://groups.yahoo.com/group/FLYingInNorway/ ) og fikk tilsendt mail derfra daglig om hva jeg skulle/burde gjøre den dagen. Som de sier, ikke forvent at alt skal bli ryddig med en gang, poenget er å ta det gradvis og å innarbeide rutiner som gjør at du fortsetter å ha det ryddig uten at det er strev, for poenget er jo akkurat det at et hus kan ikke bli ryddig en gang for alle...
ღBellღ&gulletღ Skrevet 12. juni 2010 #5 Skrevet 12. juni 2010 Jeg får mail på yahoo....jeg synes det fungerer noe for som Stor og Liten sa det er en prosess. Og jeg får mange tips som er lett å følge.
miriams Skrevet 13. juni 2010 #6 Skrevet 13. juni 2010 Jeg gjør. Og huset ser MYE bedre ut. Jeg klarer ikke å følge 100 % opp hver dag, men i tråd med Flyladys ord så ligger man ikke etter, man hopper bare inn der hvor man er. Jeg er litt utålmodig av meg, så jeg hoppet over den introduksjonsperioden. Det skal man jo absolutt ikke gjøre... Men gjorde det alikevell. Det mest ironiske synes jeg er at flyladys side er den mest rotete nettsiden jeg noensinne har sett Men,- anbefales på det sterkeste. Huset er ryddigere, og jeg bruker betydelig mindre tid på husarbeid enn tidligere!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå