Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Funket det, eller ikke i det hele tatt? Fortell! Jeg har masse angst, vært gjennom en veldig tung tid, nå er alt mye lettere, men jeg blir ikke kvitt angsten:( Konstant urolig og stressa inni meg, men ingen konkrete frykter. Det er så utrolig slitsomt og tapper meg for energi. Har prøvd terapi, avspenning, trening, men fortsatt føler jeg meg "utenfor meg selv", synes i grunn ikke at noe hjelper skikkelig. Nå bruker jeg laveste dose sobril i gjennomsnitt 1 gang daglig og har gjort det en stund. Er så lei, vil ikke måtte ta de pillene! Lurer veldig på å prøve tankefeltterapi, men det er jo så mye rart der ute. Kan man f.eks finne en psykolog som driver med det og i tillegg har driftsavtale?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Har veldig troen på sånt! Løp og prøv:) Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 Takk:) Har så lyst til å finne noen som jeg vet har "fikset" andre, har også veldig tro på det, men det er no ikke alle som er like flinke.. dytter litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå