yasmina Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Ja, bedre enn dette blir det vel neppe... Her kommer jeg ens fra midtoesten for aa gaa i begravelse og bo hos han. Tar ungene ut fra skolen i 5 uker osv og hva skjer, jo etter 2 uker saa kaster han oss. Da hadde han faatt nok ??? Han ?!? Saa naa er jeg innstallert hos min mor istedet...
Anne-B. Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Huff da. Det blir vel som med unger, du kan ikke alltid forvente noen takknemlighet fra mennesker på det stadiet i livet. Vondt og sårt er det, når det tulles sånn for dem.
tante grusom master of law Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 Oj, for en situasjon! Han skulle bare visst hvordan du har hatt det der, etter det du har fortalt. Godt du hadde noen annen å bo hos. Hvordan kastet han dere ut? Sa han bare at dere måtte pakke sammen og dra?
yasmina Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2010 Vi laget visstnok for mye rot og lyd. Tror bare det ble for mye for han. Ble litt lei meg foerst , men vet jo at han ikke skjoenner bedre og har mer vondt av han enn av meg selv naa. Skal bo hos min mor til neste mandag. Da overtar vi sommerhuset vi har kjoept her i Norge, saa det er ikke synd paa meg, egentlig.
Gjest Tale30 Skrevet 13. juni 2010 #6 Skrevet 13. juni 2010 Hvis han virkelig har en demens diagnose, så hadde det nok vært tryggest å avtale med moren di på forhånd. Det er ikke gunstig for mennesker med demens er å ta imot besøk fra så mange mennesker over lengre tid. Bra at dere har fått innlosjere dere hos moren din da
yasmina Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 14. juni 2010 Grunnen til at vi har bodd der noen uker er fordi min mormor doede i slutten av mai og han kan ikke vaere alene. Resultatet av at han kastet oss ut blir nok dessverre kriseplass paa sykehjem. Saa det var ikke at vi trengte en plass aa bo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå