Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Startet det fødselen? Isåfall, hvor lang tid tok det fra dere tok oljen til riene kom?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Nei, det startet ikke fødselen men jeg fikk skikkelig diare i mange dager, og mageknip.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 det funket, men vil kke anbefale det. styrtfødsel og bæsj på hele fødestua. revnet mye, og jm var sur som eddik pga at jeg hadde tatt lakserolje. bare vent til ungen kommer av seg selv,heller.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #5 Skrevet 12. juni 2010 Nå er det vel snart to generasjoner siden de begynte å FRARÅDE gravide å lakserolje, det er jo en grunn til det! Min bestemor tok det før fødselen, og hun kunne fortelle at det bare fortsatte å renne diare lenge etterpå. Hun bæsjet seg gjennom fødselen... Det du er ute etter er at tarmen skal få "kramper" i det den kvitter seg med avføring. Disse bevegelsene i tarmen dytter på livmora så den kanskje begynner trekke seg sammen. Akkurat samme effekten får du ved f.eks å onanere så du får er orgasme, eller tar et klyster. Klyster kan de godt sette på sykehuset også for å prøve få fortgang i ting, det virker lokalt og du fortsetter ikke å bæsje etter at nederste delen av tarmen er tømt. Uansett virker ingen av disse tingene om du ikke er moden og klar for å føde i utgangspuktet. Hvorfor i alle dager vil du utsette deg selv for diare og magesmerter bare for å fremskynde fødselen med et døgn? Er du ikke moden og klar, får du vondt i magen til absolutt ingen nytte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå