Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Min liste er slik Dire Straits-Brothers in arms Manic street preachers-If you tolerate this.... Madrugada-Majesty Pink Floyd-Wish you were here og en haug med andre Hvordan er deres liste?
Gjest Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Det meste av Leonard Cohen.. Men må jeg velge, så er favoritten "Take this waltz". Er også veldig glad i Pink Floyd, men vi har ikke samme favoritt, min er Learning to fly Favoritten akkurat nå, er Train-Hey soul sister. Veldig fin sang, men går lei ganske fort, og faller tilbake på de gode gamle favorittene mine
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 J`ai laisse Cristophe Maé, nydelig tekst... Je veux tout Garou. Walking in Mephis dukker opp igjen med jevne mellomrom. Eg veit i himelrik ei borg med Sissel dukker også opp igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå