Gå til innhold

Fineste sangen/e dere vet om?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min liste er slik

 

Dire Straits-Brothers in arms

Manic street preachers-If you tolerate this....

Madrugada-Majesty

Pink Floyd-Wish you were here

 

og en haug med andre

 

Hvordan er deres liste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det meste av Leonard Cohen..

Men må jeg velge, så er favoritten "Take this waltz".

 

Er også veldig glad i Pink Floyd, men vi har ikke samme favoritt, min er Learning to fly :)

 

Favoritten akkurat nå, er Train-Hey soul sister.

Veldig fin sang, men går lei ganske fort, og faller tilbake på de gode gamle favorittene mine :)

Skrevet

J`ai laisse Cristophe Maé, nydelig tekst...

Je veux tout Garou.

Walking in Mephis dukker opp igjen med jevne mellomrom.

Eg veit i himelrik ei borg med Sissel dukker også opp igjen..

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...