Gå til innhold

trenger litt hjelp her..


Anbefalte innlegg

Skrevet

har ei jente på litt over 2 år, hun driver å bæsjer bittelitt hele tiden, mange ganger kommer det ingenting. det virker ikke som hun er så veldig plaget med hard mage heller, det er vondt avogtil når hun skal bæsje men som regel går det greit, men hvorfor driver hun å bæsjer så lite i gangen? det har vært slik ganske lenge, flere mnd faktisk. gir henne avogtil svisker og sviskemos siden det er godt for magen, men virker ikke som dette forandrer på noe. noen som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være at hun ikke greier å holde på avføringen?

Skrevet

Hun har ikke kontroll over lukkemuskelen i rompen enda!! Det kommer det kommer.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...