Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 har ei jente på litt over 2 år, hun driver å bæsjer bittelitt hele tiden, mange ganger kommer det ingenting. det virker ikke som hun er så veldig plaget med hard mage heller, det er vondt avogtil når hun skal bæsje men som regel går det greit, men hvorfor driver hun å bæsjer så lite i gangen? det har vært slik ganske lenge, flere mnd faktisk. gir henne avogtil svisker og sviskemos siden det er godt for magen, men virker ikke som dette forandrer på noe. noen som har opplevd dette?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Kan det være at hun ikke greier å holde på avføringen?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 Hun har ikke kontroll over lukkemuskelen i rompen enda!! Det kommer det kommer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå