Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Er det noen som har erfaring med det? Vi får barn nå i sommer og jeg har lyst på en lett og billig vogn som jeg kan bruke når jeg følger storebror til skolen. Er oppoverbakke hele veien hjem... Så en på smart club i dag til 1600 kr,så helt grei ut. noen som kan dele noen erfaringer med meg?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 De sykkelvognene jeg har sett (inkludert vår egen) egner seg ikke som vogner til nyfødte og generelt ikke som nr1 vogn. De eneste gangene vi har brukt vår som vogn er når vi har syklet et sted og så hatt bruk for vogn der.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 Disse sykkelvonene kan man vel ikke legge ned ryggen på? Men det finnes vel flere fine 3 hjuls vogner med store hjul som sikkert er bedre å bruke?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #4 Skrevet 12. juni 2010 hmm,tenkte ikke på at det kanskje ikke går ann å legge ned ryggen.... så bare på plakat på smart club.... synes bare vognene er så inmari dyre.... og vi har jo vogn fra før av,det var mest frem og tilbake fra skolen.. HI
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #5 Skrevet 12. juni 2010 kan jo selvfølgelig hende det går ann å feste vogn bagen på en måte på tvers i en slik sykkel vogn. Ta med deg vognbagen til smart club, så kan du jo sjekke om det er noen mulighet å feste den. Men det forhjulet du setter på når den brukes som vogn og ikke sykkel vogn er vel ikke det beste hjulet å trille med, uten at jeg egentlig kan svare på det siden jeg ikke har en slik vogn selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå