Gjest Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Har 14 dager igjen, men i følge jm kan jeg føde når som helst. Dette svangerskapet har vært het helvete for å si det mildt. Bekkenløsning fra dag 1, sterke kynnere i flere mnd nå, og de siste ukene har det vært utrolig mye vondt med stikkinger, nedpress, maserier etc. Jeg sover utrolig dårlig om nettene og de siste par dagene har jeg vært skikkelig kvalm og uggen, føler hele underlivet og babyen holder på å falle ut hver gang jeg beveger meg eller går. Alt er vondt vondt vondt....!!!!!!! Hadde bare enormt behov for å klage litt. Uff, håper noe skjer snart.
Gjest Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Uff høres slitsomt ut! Skal krysse fingrene for deg:) Lykke til!!!!!
Mammatiltoskatter* spire 2016 Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 Jeg forstår deg godt og jeg henger meg på klagingen. Jeg synes det er koselig å være gravid, men nå er jeg bare utslitt og hvis fødselen hadde startet aner jeg ikke hvor jeg skulle tatt kreftene fra. En 3-åring i huset som nekter å la meg slappe av, huset står på hodet for sambo innreder loftet, maler huset, klipper gresset, ordner bilen.... you name it... unntatt barnerommet da som stresser meg at det ikke blir ferdig :S og jeg har bekkenløsning så jeg kan knapt gjøre noen ting som helst før jeg omtrent må krype hvis jeg ikke har krykkene tilgjengelig. Hodet til babyen er festet så det er mye stikking og nedpress og masse kynnere nå. Men jeg regner ikke med noe nært forestående fødsel likevel så det er vel bare å bite tennene sammen.
Nicoline3 Skrevet 12. juni 2010 #4 Skrevet 12. juni 2010 Henger meg på her jeg også, bekkenløsning som gjør at jeg knapt kan røre meg. Opp 4 ganger hver natt for å tisse + noen ekstra turer hvis 3 åringen mister kosekanin ut av senga eller hører skummel lyd osv. Mannen min går på cellegift behandling og kan nesten ikke hjelpe til med noe 5 av 7 dager, og en 16 åring som tror at verden dreier seg om han. Har 6 uker igjen, og det føles utrolig lenge nå selv om alle andre sier ....;ÅÅÅ nå er du jo straks i mål!!! (glemte kronisk tett i nesen, halsbrann og vanvittig strekk og trykk mellom beina)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå