Gjest Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Noen som kan forklare meg hvordan gå frem for å finne den? og hvordan kjenne den? Har aldri rota oppi der, men leser så mye om det og kunne vært spennende å kjenne litt etterhvert.. Er helt grønn på dette hvertfall, så håper noen vil forklare litt:)
Gjest Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Kan desverre ikke hjelpe deg der. Min sitter så langt oppe at jeg ikke har sjanse til å rkeke den selv. Mannen min kjenner den såvidt og jm har kjent etter, men jeg kommer til så langt opp.
Gjest Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 Som regel vil en gravid ha problemer med å finne den. Den er langt oppe og kommer kanskje litt ned nærmere fødsel. Når den er umoden er den "hard" som en nesetipp. En som har født før vil kanskje kjenne et lite hull hvor åpningen er, mens en som ikek har født sannsynligvis ikke gjør det. Den bør peke litt mot rumpa di, og noen ganger heller den mot en av sidene. Når den er helt moden havner den mer på midten så den peker ca samme retning som vagina, myk som leppene dine og åpnes litt etter hvert. Masse kanskjer her, siden det er litt individuelt hvordan det kjennes, og mange vil aldri finne ut av om de selv er moden eller ikke:) Husk å ha korte negler og rene hender om du kjenner selv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå