Ksenia & Anjem Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Var å handlet masse klær til ungene i dag og møtte to av verdens mest slitsomme damer i butikken..Altså de mente det sikkert godt, men jeg ble bare enda mere stressa. Hadde med tre unger så vill helst gå i fred, men disse to ansatte dro frem plagg etter plagg og spurte meg hele tiden: Hva med dette plagget da? Hva synes du?? HELE TIDEN...De tullet og spøkte også med ungene så de ble helt krakilske...*Slitsomt*
petite fleur Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Åja, sånn synes jeg også er slitsomt! Spør gjerne om jeg vil ha hjelp, men stopp der..... Det er en butikk her i byen som har nyyydelige klær (til meg, ikke barna), men jeg orker aldri gå dit fordi jeg ikke får titte og prøve i fred. Jeg er da oppegående nok til å spørre dersom jeg trenger hjelp:-)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 Sånne butikker holder jeg meg langt unna, uansett hvor flotte klær de har. Hvis jeg vil ha hjelp, så ber jeg om det. Helt greit at de tilbyr seg hjelp, men hvis jeg da sier at jeg bare kikker, så er det greit at de trekker seg tilbake og gir meg rom til å kikke i fred og i ro. Jeg blir maks stressa av butikkselgere som står oppi meg og anbefaler meg det ene og det andre plagger og nærmest kommer inn i prøverommet uten å spørre. I tillegg presterer de å si: "Det plagget var kjempefint på deg", selv om buksa er så trang at jeg ikke har fått dekket til rævsprekka en gang. Å være for intens butikkselger virker helt mot sin hensikt for min del. Jeg klarer ikke å slappe av og finne noe jeg liker når det blir på den måten.
Dægern døtte Skrevet 13. juni 2010 #4 Skrevet 13. juni 2010 Har opplevd at en overblid butikkselgeren så posen jeg hadde med inn i butikken hun jobbet, var fra en skobutikk. Før jeg viste ord av det var hun "oppi" posen for å se på de nye skoene jeg hadde kjøpt tok, de ut utbrøt at de var såååå kuuule. Egentlig uten at jeg sa det var greit, etterpå ble jeg fotfulgt rundt i butikken mens hun kvittrende dro det ene etter det andre plagget frem, selv om jeg så i fra at jeg bare skulle se litt...satte aldri mine ben i den butikken mer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå