Gå til innhold

Tusenfryd???


Dessa ღENDELIGღ

Anbefalte innlegg

Hvordan er det med tusenfryd og karuseller nå i første trimester?? Noen som vet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er sikker på at jeg en gang i tiden leste på Tusenfryd sine sider at man kom billigere inn som gravid ( netopp fordi men knapt kan gjøre noe der inne) men klarer ikke finne noe om det på nettsidene deres nå, mulig de ikke har det tilbudet lengre, men om jeg skulle dit ville jeg i allefall tatt med meg bevis for at jeg var gravid og forsøkt;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei, jeg var pysete og dro ikke på noen karuseller da jeg var i Køben på tivoli, og endte opp med å ta masse fine bilder med speilreflekskameraet mitt mens de andre kjørte karusell. Et tips for å ha noe å gjøre hvis du ikke tørr å kjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler vel ikke om å ikke tørre å kjøre eller være pysete, men man kan ikke kjøre under sv.skapet!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg snakket ikke om slegga og de sinnsyke karusellene med høy fart og trykk. I det gammeldagse Køben tivoliet finnes det mange turer en gravid kan ta, antar at det finnes på tusenfryd og?

 

Jeg kjørte ingen, Jeg droppet til og med å kjøre rundt i ring i en gammeldags bil, og en søt liten båttur på vannet på tivoliet. Forstår rasjonelt at fosteret ikke ville tatt skade av de turene, men hadde rett og slett ikke lyst pga fosteret.

 

Så jeg var/er rett og slett litt pysete under svangerskapet mitt. Noe jeg ikke er flau over. Mente ikke uttrykket negativt. For meg betyr det at jeg beskytter fosteret til en så høy grad at det ikke er rasjonelt. Men forstår godt at du reagerte på ordvalget "pysete". Ville nok gjort det selv hvis jeg leste innlegget og tolket det til å mene at det å dra på skumle tivoliturer med fosteret er tøft... noe jeg absolutt ikke mener.

 

Oi. Ble et langt innlegg. Men følte at jeg måtte oppklare den :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...