Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Har ei på 4, og tenkte å prøve på nestemann. SIst ble jeg gravid første uka etter p-pille slutt.. Tror dere at det vil gå like raskt nå? Noen med erfaringer? Er så redd jeg må prøve og prøve og har vel derfor lyst å begynne å prøve, men ville vel egentlig vente til ferien var over.... Har vel eggløsning om 5 dager og burde vel kanskje bare sette i gang...
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Det er det ingen som vet. Noen sliter veldig med første og blir gravide raskt med nr 2. Andre blir fort gravide med første men sliter med nr. 2. Jeg kjenner like mange tilfeller av hver. Selv ble jeg gravid veldig lett alle 5 gangene jeg har vært gravid. Har 2 barn og venter nr 3. Har en prov.abort og en ExU bak meg. Vi hadde tenkt til å vente til etter sommerferien med den jeg er gravid med nå, men slik gikk det ikke.... Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 Individuelt. Klaffet med en gang med mine 3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå