Gå til innhold

Hmmm..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare lufte det.Da jeg var på føden sist.Lurte jeg på om det nesten har blitt en trend å hyle mest mulig under fødselen (ja rar måte å si det på)..Jeg har vært to ganger før denne gangen.Og kan ikke huske at noen hylte og skrek like mye som nå..Og jeg må få være så kynisk å si at jeg ikke skjønner hvorfor..Greit at en bæljer før ungen kommer ut.Men over lengre tid?Og da snakker jeg ikke om å brøle AU og jamre seg.Hørtes virkelig ut som om noen brente noen på bålet..

Jeg har to tøffe fødsler bak meg,så jeg vet at det er en sykt jævlig smerte å gå igjennom..Men fatter ikke vitsen med å skrike så voldsomt..Da mener jeg skikkelig SKRIKE!..Og det LENGE!!

Ja nå ble mange provosert.Og det forstår jeg.Men måtte bare si det.

Ha en fin kveld.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brølte lenge, klarte ikke å stoppe det. Var ikke klar over at jeg kunne brøle slik.

Skrevet

Dessverre mister noen kontroll over både kropp og pusting, dermed bruker de energien sin på å brøle istedet for å puste og jobbe... Synd !!

Skrevet

Liker ikke tanken på at en mannfolk skal se meg i den situasjonen..

Skrevet

Nei, for mannfolk hadde nok klart å gå gjennom en fødsel helt uten å lage lyd.....

Skrevet

Folk er forskjellige, fødsler er forskjellige - første gang sa jeg ikke et ord... 2 gang hylte jeg de siste 45 min!! Da åpnet jeg meg fra 4 - 10 cm!!

Det var ikke noe jeg kunne kontrollere i det hele tatt...

Skrevet

Det vet jo ikke de..Det jeg tenker er at han liksom er den store sterke.Mens jeg ligger der med beina i været..BLÆÆH

Skrevet

jeg gjorde det, men var jammen ikke bevisst, var helt i ørska-eneste tankene jeg hadde i hodet omtrent var vel "vondt-vondt-vondt-får ikke puste-vondt vondt..." - men når jordmora ba meg ti still og bruke kreftene på å presse så gjorde jeg da.

Men greit å høre at noen er veldig beviste på hva de gjør under selve fødselen, for da er det vel håp for at jeg blir det neste gang!

Skrevet

18:17 Mener du å si at du ikke ante du brølte i det hele tatt?

Hvis du er en av de hylerne jeg har hørt.Så kan jeg ikke tro at de ikke vet de hyler selv.For det er ikke snakk om vanlig jamring..

Men det er et vidt begrep å "hyle" her nå..

Dere har sikkert sett på skumle filmer der noen feks blir brent på bålet da(Der jeg fikk "brent på bålet" fra altså),det er sånn hyling jeg mener..

HI

Skrevet

Jeg brølte ikke.Jeg holdt kjeft.Situasjonen er intim nok om jeg ikke skulle la hele sykehuset høre det.Beit tenna sammen og kom heller med noen saftige gloser.

Og ha en mann som tilskuer når man er i en sånn situasjon.Aldri i livet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...