Gå til innhold

Kjeeeeder meg halvt ihjel!

Anbefalte innlegg

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Svigermor har kidnappet ungene, mannen er på gjenforeningsfest og her sitter jeg dønn alene. Skal ta en seriøs vaskerunde nå mens jeg kan, men hva i all verden skal jeg finne på etterpå da? Hva gjør dere på når dere er heeelt alene? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er igrunnen på jobb, og barna er ute med min mor. Om jeg er alene rydder jeg og vasker helt til jeg mentale banker meg selv til vett. Lese bok digger jeg, eller pusse opp et møbel. Vin er alltid bra:)

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Ja det står en flaske rødvin her og roper på meg, men jeg slåss litt med meg selv og lurer på om det er litt drøyt å drikke vin alene, og blir den åpnet må den jo nødvendigvis drikkes opp også=P

Skrevet

Syns det hørs deilig ut jeg, jeg leser og slapper av. Du får ta deg en tur på bibloteket og låne en spennende bok!

Skrevet

Jeg har nettopp kommet hjem fra en shoppingrunde ;) Nå skal jeg rydde ut, merke klærne, rydde litt her hjemme og sette meg og slapp av etterpå. Skal på jobb i morgen så må slappe av mens jeg kan ;)

Skrevet

Invitere en venninne på besøk kanskje?

Det er faktisk litt kjedelig å ha barnefri til tider hehe.

Og om ingen kan besøke deg så synes jeg virkelig du skal kose deg med vinen,du kan jo alltids ta en ringerunde når du er halveis i flaska,det er jeg flink til hehe.

Skrevet

Sist jeg var helt alene tapeserte jeg en vegg mellom stuen og kjøkkenet og gangen før der malte jeg alle 5 dørene i øverste etg. med 3 lag maling.

Om det blir en neste gang har jeg store planer om å kose meg med fotbad, time hos frisøren, handle klær til meg selv, lese bok osv, men får se når det eventuelt blir og om jeg har samvittighet til det.

Jeg bruker å føle at om jeg er alene bør jeg gjøre noe med huset.

Vasker også hele huset og skifter på sengene med en gang de er ute døren for det er så utrolig godt å ha et rent og ryddig hus i den tiden jeg er alene.

Skrevet

Vin alene er en god ting, og den holder seg i kjøleskapet et par dager:)

Skrevet

Vin er absolutt lov når man er aleine! ;o) hele flaksa tilogmed, om du føler for det! ;p

Skrevet

Ta deg et glass vin og syng litt haha....

Eller bare slapp av og les en bok.

Det er bra å kjede seg litt innimellom også ;)

Skrevet

Planlegges alltid en runde ommoblering, oppussing eller total nedvask når jeg er alene:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...