urmoderen *mamma* Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Er visst ikke så mange "voksne damer" som er aktive? Er 46 og har visst i snart en uke at jeg er gravid. Veeeldig uventet, og veldig gledelig Vet jo at det kan være risikablet, på så mange måter, men vi håper nå likevel på at knøttet som har kreket seg fast i vel 9 uker skal kreke seg fast enda i noen måneder.. Skal til ultralyd på mandag, håper å få høre et hjerte som banker, fortfort.. Andre graviditeten min, den første gav meg en datter som nå er voksen, så dette blir som å starte helt på nytt!
frøydis m/ 4 Skrevet 20. juni 2010 #2 Skrevet 20. juni 2010 Nei her er det ikke mye aktivitet for tiden :-) gratulerer med knøtt på vei! det er spennende!!! Håper at alt så fint ut på ultralyd. Jeg har fire stk i alderen 20-2,5 år. Sistemann ble født når nest minste var 10 og jeg 41,5. Vi koser oss veldig med minstemann og nyter privilegiet å være modne foreldre.
Heanna Skrevet 20. juni 2010 #3 Skrevet 20. juni 2010 Gå inn på "gravid i moden alder" på barnimagen.no - der er det litt mer action enn her... Lykke til med babyen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå