Gå til innhold

Kynnere, kynnere og enda mere kynnere :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter så enormt med kynnere... Har kanskje 40-50 stk om dagen... er ikke veldig vonde, men heller ikke veldig behagelige!

Mitt 4 barn, og 32 uker på vei... Holdt på sånn i over 1mnd nå...

Noen andre som sliter sånn?

Noen som født før termin som var plaget med masse kynnere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er gravid med nr 2 og har mer eller mindre konstante kynnere fra tidlig ettermiddag til jeg slenger meg på sofaen om kvelden. Har heller ikke vondt, men er jo ganske ubehagelig at magen er hard og stram i flere timer i strekk. Kommer stort sett når det er hektiske dager på jobb

Skrevet

Jeg har dem døgnet rundt...

Jobber ikke, men er hjemme med en på 5, ei på 3, og en på 1år :P

Føler det er jobb nok :P

Skrevet

har også masse hatt kynnerer den sliste tiden. blir kjempe sliten av de, magen er nesten konstant steinhard. noen kommer i tak og kan være kjempevonde, blir helt satt ut. er sm nå, så håper litt roligerer dager gir færre kynnere.

er i uke 31 nå med 3 mann, husker ikke at jeg hadde slik i de forrige svangerskapene. å håper det ikke betyr tidlig/prematur fødsel. fødte rundt 2 uker før på de to andre, tenger ikke komme før det denne heller..

Skrevet

Har også veldig mye kynnere. Opptil 12 i timen som varer i omtrent et minutt. Merker at jeg blir veldig utslitt av det men har fått det sjekket og det ser ikke ut som det har hatt noen virking på livmorhalsen og ungen var sunn og sprellet. Hjelper litt å holde seg i ro men de kommer uansett i hvert fall fire ganger i timen. De på føden sa at for noen bare er det sånn og ingen ting som går å gjøre med det.

Skrevet

Sukk, og så jeg som håpet på at de modnet livmorhalsen. Det er jo lettere å komme seg gjennom dem hvis de bidrar til en lett fødsel, og det har jeg tenkt var tilfelle i de to forrige svangerskapene.

Har hatt mange kynnere den siste uken, og trenger veldig mye hvile. Et par ganger om dagen kommer det noen som er så kraftige at jeg synes det minner om veer, men jeg må vel regne med å gå de siste tre ukene til ende...

Skrevet

Jeg har vært å sjekket min livmorhals også pga 5.10 kynnere i timen døgnet igjennom, men hadde ikke skjedd noe der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...