Gjest ->>- Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 Vaginalpiller. For å øke progesteronnivået i kroppen og forlenge lutealfasen, mye brukt i forbindelse med assistert befruktning. I Norge er det vanligere å bruke Crinone.
Gjest ->>- Skrevet 12. juni 2010 #5 Skrevet 12. juni 2010 Nei, ikke i det hele tatt. Pergotime er for å stimulere eggløsning, Progestan mer for å "holde tilbake" mens og gi et befruktet egg bedre mulighet til å feste seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå