Villa Perlesukker Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Hva tenker du om dagenderpåtrening? Gulesider mener man får høyeste puls når man har drukket dagen før Pulsklokken min har jeg tatt på og skal ut å teste. God eller dårlig ide? Akkurat nå føles det ikke bra...men kan hende følelsen er bedre etterpå
Gjest Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Jeg tenker vel som så at jeg nettopp har løpt en tur i regnværet og at jeg, til tross for ikke å ikke ha tatt mer enn 3-4 glass i går, raskt merket at det ikke var noen lur idé. Fikk også raskt puls, og det ligger kanskje derfor noe i det mannen din sier, men det kan være innbilning! Du kan jo gå og jogge litt lett? Men sånn egentlig er det vel ikke så lurt, da kroppen sannsynligvis forsøker å "komme seg" etter det "giftangrepet" alkoholen påfører den! Ellers pleier potensen å være bedre etter en kveld på drua, så det kan kanskje være noe? ;-D
Villa Perlesukker Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2010 Det ble lite løping gitt. Svigermor hadde fikset superherlig mat og var i det pratsomme hjørnet. Og så shoppa vi i 2 timer. Klær til flokken og litt til meg:) Heller løpe i Frognerparken i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå