Gå til innhold

El en uke for seint, umulig å bli gravid denne pp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har normalt sett en syklus på 28 dager slik ca.

Første dag av siste mens var 15.Mai.

Testet positivt 25.Mai, og regnet da med el rundt 27.Mai?

Hadde masse el smerter, og trodde da jeg hadde el.

Men neste uke forfulgte med el smerter, og følte meg ikke i form.

Tok da en ny el test Onsdasg 2.Juni, som var positiv.

Det vil vel si at egget aldri slapp uken før, og jeg ikke hadde el?

Men derimot kanskje el uka etter.

Men er det da umulig å bli gravid denne pp?

Eller kan det skje, og ikm da blir ei uke senere?

Er vel vanskelig å vite svar på dette.

Men må bare spørre.

Aldri opplevd dette før.

Har ikm idag, men ingen tegn til tanta. Men kan jo da være den Kommer om en uke, hvis den følger på ca 14 dager etter el denne mnd.

Har ømme bryster, stikninger i eggstokkene, og kjennes ut som mensen er på vei. Veldig humørsyk, Men, slik føler jeg det jo ofte hele uka før ikm også. har brukt wild jam i 8 dager nå, men tenkte ikke ta disse lengre denne pp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Snirkeline :)

Dette høres akkurat ut som meg sist prøveperiode! Jeg har til vanlig en syklus på 32 dager, men i mai hadde jeg plutselig en syklus på 40 dager! Da kom EL nøyaktig en uke for sent :S Og gjett hva? Da blei grav. testen positiv!! Så det er mulig å bli gravid den pp :) IKM er som regel ganske nøyaktig 14 dager etter EL så du må nok vente en uke til :)

Jeg kjente symptomer på 12dpo :)

Lykke til!!

Skrevet

Tusen takk for svar:)

Jeg regnet med det var slik, men er jo så mye rart man opplever også.

Å har aldri før testet etter el, før siste mnd.

Ble uplanglagt gravid i Januar, men begynte raskt og glede oss.

Men mistet desverre i MA i Uke 8 I Mars.

Veldig trist. Å nå savner jeg sånn å være gravid, og vil så gjerne det skal skje raskt igjen.

Vil ikke stresse med noe, men greit å teste ut el, sånn at man vet syklusen er i normal igjen.

Tenk om spira hadde sitti nå, denne pp. Det hadde vært såå kos :)

Men er vel å håpe for mye. Siden jeg jo trodde el hadde vært, så slappet jeg mer av den uken el var, og hadde kun sex dagen etter positiv el test og så fire dager etter det igjen. Så kun en bitteliten sjangse for at det skal klaffe denne mnd. Men vi får bare vente å se :)

Vanskelig å se etter symptomer. Er jo enda veldig tidlig.

Samtidig som jeg sist ikke kjente noe aning til at jeg var gravid før testen lyste positivt mot meg. Testet da kun en dag over ikm.

Hadde menssmerter som vanlig, og trodde mensen var rett rundt hjørnet. Hadde absolutt ikke prøvd å bli gravid eller trodde jeg kunne være det. Men samtidig var det en følelse som gjorde at jeg bare måtte ta en test også. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...